Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2007, 11:01
Muzzle
Muzzle is offline
Hallo,

Ik studeer HBO Marketing.

Ik moet voor een vak de volgende informatie vinden, maar het wil niet lukken...

1.Hoe is de ontwikkeling geweest van de betalingsbalans van de Europese Unie als geheel?
2.Hoe is de ontwikkeling geweest van de goederenbalans van de Europese Unie als geheel?
3.Hoe is de ontwikkeling geweest van de uitvoer van elektrotechnische producten van de Europese Unie als geheel?
4.Wat zijn de belangrijkste individuele exportmarkten voor deze producten?
5.Wat zijn de belangrijkste handelsblokken waarnaar wordt geëxporteerd?
6.In welke mate is de samenstelling van de uitvoer van elektrotechnische producten veranderd?

Kan iemand me hiermee helpen? Waar kan ik deze informatie vinden (moet op internet zijn)?

Alvast bedankt :-).
Advertentie
Oud 05-11-2007, 14:09
Klojo
Klojo is offline
Ik heb dezelfde opdracht gedaan. Toen ik naar info zocht via Google ben ik meerdere fora e.d. tegengekomen waarop mensen hulp zochten met deze opdracht. Grappig omdat de info vrij makkelijk te vinden is. Probeer eens http://www.cbs.nl en http://epp.eurostat.ec.europa.eu
Met deze sites kom je een heel eind. En nee, dit pluk ik niet uit mijn neus. In de opdrachtomschrijving wordt al een en ander weggegeven over mogelijke bronnen. Daarnaast is er natuurlijk het wonderlijke Google.

Mijn bericht is overigens niet lullig bedoeld, maar het kost zeer waarschijnlijk minder tijd om de gevraagde informatie via internet op te zoeken dan dat je een kant en klaar antwoord op je vraag krijgt.

Succes.
Oud 01-05-2008, 20:27
arnoarmani
arnoarmani is offline
Hoi Muzzle,

Heb je het verslag al af betreffende de Europese Unie?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten