Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
wat ik altijd begrepen heb is dat 5 tot 30 min (en een hele uitzonderlijke keer een uur) een redelijk normale tijd is...
Ik ga het maandag met iemand proberen... zal dan ook wel even op de tijd letten... Ik denk dat 25 eur voor 1 gram 10x extract redelijke prijs is. Ik heb geen idee meer wat ik voor mijn 5x extract heb betaald, maar dat was rond de 15 eur als ik mij niet vergis voor 0,5 gram. op het kaartje wat ik erbij kreeg staat: "Dosering: Neem 0,06 gram voor een milde dosering tot 0,1 gram voor een sterke dosering." Dus met 1 gram kan je behoorlijk wat trips doen als ik het mag geloven. |
![]() |
|
![]() |
Vaag, ik heb vanmiddag 2 a 3 sterke doses (0,2 a 0,3 gram) gebruikt en ik voelde me iets stonedig maar dat kan ook komen doordat ik geen rook gewend ben en ik m'n adem erg lang inhield...
maar echt duidelijk iets van de salvia merkte ik niet ![]() weet iemand hoe dit kan? Ik heb gewoon een aansteker iets opgevoerd en het bluawe deel van de vlam gebruikt... en weet iemand wat die 0,06 gram lichte dosis en 0,1 gram hoge dosis, of dat om zoveel salvia divinorum gaat of over Salvinorin A? mij lijkt toch gewoon over de Salvia Divinorum? Grz Peter |
![]() |
|
Ik heb een aantal keer salvia gebruikt op verschillende manieren (puurpijp, waterpijp, lang adem inhouden, heel snel achter elkaar inhaleren), ook heb ik verschillende soorten extracten gehad maar ik heb er nooit echt iets van gevoeld. Soms wordt ik er een beetje stoned van en loop ik moeilijk maar dat is dan ook alles. Dus ik denk dat het sterk persoonsgebonden is of je er van gaat trippen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik schijn dan voor verdovende middelen erg gevoelig te zijn (ik kan vaak met de helft van wat mijn vrienden gebruiken al toe), en voor psychedelica minder gevoelig (heb mensen een stuk harder zien gaan op een halve portie paddo's dan dat ik ging.)
Binnekort dan maar is sterker extract proberen^^ het lijkt me zo gaaf als ik hoor wat andere hebben meegemaakt met salvia^^ |
![]() |
|
![]() |
ja daar was ik ook al bang voor, maar... ik merkte helemaal NIETS van die salvia terwijl ik dus volgens de verpakking al drie keer zwaar had moeten trippen...
Ik zou me enkel kunnen voorstellen dat door je mentaliteit (denken van 'ohh het word zo gaaf!') dat je de trip overschat en dat het daarom tegenvalt... maar ik voelde me dus ietswat wazig, maar verder niet echt iets ofzo.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, dat is niet wat ik bedoel.
Salvia gaf mij zelf een beetje het idee dat je het echt langzaam moet 'onderzoeken', als het ware, en dat bedoel ik dan niet als in steeds meer of een sterker extract nemen. Een echt wetenschappelijke verklaring hiervoor is er volgens mij nog niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij moet je toch iets van vijf keer salvia doen wil je er iets van gaan merken. (lichaam moet eraan wennen ofzo) en je moet de rook zo LANG mogelijk inhouden.
http://erowid.org/plants/salvia/salvia.shtml |
![]() |
|
![]() |
dat inhouden wist ik en dat heb ik gedaan... steeds tussen de 30 en de 60 sec. waar ik iets licht van in m'n hoofd werd (dat had niets met de salvia te maken
![]() en ik zal het gewoon is vaker beëxperimenteren, wie weet... ik had overgens wel het idee dat toen ik wietthee ophad daarna dat alles nog is extra kleurig was enzo (normaal heb ik niet zo heel sterk dat alle kleuren mooier zijn enzo bij wietthee...) maar het lijkt me ergens sterk dat dat door de Salvia zou komen want er zat meer dan een uur a twee uur tussen dat we salvia rookte en de wietthee dronken.... |
![]() |
|
![]() |
vanmiddag samen met een vriend genomen, allebij 2x 10x extract, hadden samen in totaal 0,5 gram dus zo'n 1,25 gram per portie, bijde niets gevoeld op een beetje stonerigheid na, balen er flink van en zullen het ooknog wel vaker proberen maar dus net als bij jouw peter, maarja, better luck next time, en eerst maar weer eens paddo's of tripzaadjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Welke drugs heb jij allemaal gebruikt? Prospect | 126 | 11-11-2015 00:56 |