Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 00:54
Verwijderd
Ik moest plots weer terug denken aan die oude Game Boy, waarvan ik ooit eens een speciale lange cartridge (ipv een vierkante) had: een "68-in-1", met standaard (volledige) games als Super Mario Land, Tetris en Castlevania, maar ook met een hoop Japanse games voor slechts 100 gulden.

Heeft iemand wel eens zo'n cartridge gehad? Weet iemand waar die dingen eigenlijk werden gemaakt en hoe legaal het eigenlijk was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2007, 02:58
Sterf
Sterf is offline
Ik niet
Oud 24-10-2007, 10:16
Verwijderd
Ik had vroeger een vriendinnetje dat uit Maleisië kwam, zij vertelde ook dat je voor 100 gulden een gameboy-cassette kon kopen met 100 spellen (of 68, maar dat is ook veel). Dat was volkomen illegaal Ze verkochten ze daar op markten, allemaal geripte dingen op een grote cassette gezet.
Geen idee of de Japanse versie wel legaal was, maar het klinkt als hetzelfde..

Laatst gewijzigd op 24-10-2007 om 11:11. Reden: typo
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 10:30
Verwijderd
Ja ik had die dingen ook via via verkregen uit het buitenland. Zover ik weet was dat niet geheel legaal.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:51
skeleton
skeleton is offline
Heb ook wel eens zo'n ding van iemand geleend die er een had gekocht in Spanje / Portugal oid ( Niet alle spellen erop werkte overigens, als ik me niet vergis ).

Waar ze werden gemaakt -> Fuck knows.
Maar ga er maar vanuit dat het iig niet legaal is .
Oud 24-10-2007, 14:48
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Citaat:
Ik moest plots weer terug denken aan die oude Game Boy, waarvan ik ooit eens een speciale lange cartridge (ipv een vierkante) had: een "68-in-1", met standaard (volledige) games als Super Mario Land, Tetris en Castlevania, maar ook met een hoop Japanse games voor slechts 100 gulden.

Heeft iemand wel eens zo'n cartridge gehad? Weet iemand waar die dingen eigenlijk werden gemaakt en hoe legaal het eigenlijk was?
ik had een 31-in-1

En die kon je wel legaal kopen ja, alleen weet ik niet door wie of waar ze vervaardigd waren. Ik moet wel zeggen dat tetris he-le-maal grijs gespeeld werd... Maar ook pipedream, space invaders en nog een paar andere spellen
Oud 24-10-2007, 16:49
Koning
Koning is offline
Mario 1, Mario 1 A, Mario 1 B, Mario 1 C, Mario 1 D, Mario 1, E. Tetris 1, Tetris 2, Tetris 3, Tetris 4 A, etc

Prachtige kut rommel, zo illegaal als de pest, gewoon wat jappen die games op een grote rom hebben gegooid en er een menu om heen hebben gemaakt.
Oud 24-10-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
ik had een 31-in-1

En die kon je wel legaal kopen ja, alleen weet ik niet door wie of waar ze vervaardigd waren. Ik moet wel zeggen dat tetris he-le-maal grijs gespeeld werd... Maar ook pipedream, space invaders en nog een paar andere spellen
Mja, ik kan me ook herinneren dat ik hem legaal had laten bestellen. En nja, Tetris hadden we dan dubbel natuurlijk, want die zat ook al los bij de Game Boy Maar idd. Sommige games waren geweldig: Fortified 2, Navy Blue (zeeslag), Batman 2, Bubble Bobble, Tiny Toons

Die cartridge heb ik nog wel ergens, alleen mijn Game Boy is al jaren stuk Anders zou ik het zo weer opnieuw grijs draaien.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:31
Jochemska
Jochemska is offline
voor de DS heb je de R4, de maat van een normaal DS spel waar je dan een micro SD kaart aan geheugen in kan stoppen, games kan je dan zelf downloeden me broertje had er 1 uit Azië meegenomen met een zooi games erop. vraag me niet waar je het kan halen of online kopen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:13
Verwijderd
ik had er een voor de gba, maar die was zo nep als marijke helwegen
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
ik had er een voor de gba, maar die was zo nep als marijke helwegen
Je moet ook geen neppe kopen natuurlijk. ;p
Met citaat reageren
Oud 27-10-2007, 17:31