Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2007, 11:01
Lotte
Lotte is offline
Ik zoek een relatief goede prijzenvechter met als bestemming Edinbrough. Ik weet dat Easyjet de beste is voor Londen maar heeft iemand een idee welke prijzenvechter als goed bekend staat voor Schotland? Ik wil namelijk het liefst niet neerstorten
Advertentie
Oud 31-10-2007, 11:22
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
easyjet, ryanair, basiqair, bmibaby, jet2, verder kijken heb ik niet voor je gedaan. altijd even alles uitproberen, vanaf brussel vliegen bijv, of in gb een stuk treinen.
Oud 31-10-2007, 12:15
Verwijderd
Geen enkele low-cost airline zal naar beneden storten, daar zijn de regels te streng voor. vanaf Nederland is Easyjet de enige die direct op Edinburgh vliegt, wel redelijk duur trouwens vergeleken met de vluchten naar London. Vanaf Dusseldorf Weeze (net over de grens) en Brussel Charleloi kun je met Ryanair cheap naar Glasgow Prestwick vliegen. Vanaf daar doe je ongeveer 2 uur erover om naar Edinburgh te komen met megabus.com. Als laatste (slome) optie kun je nog met de boot naar newcastle en aldaar weer goedkoop verder met megabus.com
Oud 31-10-2007, 12:30
Verwijderd
Wij gaan met Kerst met Easyjet. Is vanuit Nederland de goedkoopste. Probeer anders Glasgow, daar vliegen wel wat meer maatschappijen op, maar dan heb je je transfer nog niet
Oud 31-10-2007, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Wij gaan met Kerst met Easyjet. Is vanuit Nederland de goedkoopste. Probeer anders Glasgow, daar vliegen wel wat meer maatschappijen op, maar dan heb je je transfer nog niet
Jij kan mij goed navertellen zeg.
Oud 31-10-2007, 17:19
Verwijderd
Je kunt ook met National Express van Glasgow naar Edinburgh, is erg goedkoop als je vroeg boekt.
Oud 01-11-2007, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook met National Express van Glasgow naar Edinburgh, is erg goedkoop als je vroeg boekt.
Nog zo 1
Oud 01-11-2007, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Jij kan mij goed navertellen zeg.
Ik zie jou nergens zeggen dat er vanuit NL vluchten naar Glasgow gaan, want die gaan er wel, als het goed is..
En bovendien, sinds wanneer maakt iemand zich daar druk om?
Oud 01-11-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zie jou nergens zeggen dat er vanuit NL vluchten naar Glasgow gaan, want die gaan er wel, als het goed is..
En bovendien, sinds wanneer maakt iemand zich daar druk om?
Heb het even voor je nagekeken, ze zijn er niet. Ooit vloog Transavia op Glasgow maar nu schijnbaar ook niet meer.

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 18:38.
Oud 02-11-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Heb het even voor je nagekeken, ze zijn er niet. Ooit vloog Transavia op Glasgow maar nu schijnbaar ook niet meer.
terugvluchten dan wel? Want ik ben in juli terug gekomen vanaf Glasgow naar Amsterdam. Glasgow heeft meerdere vliegvelden ook, dacht ik. Kan me alleen niet meer herinneren met welke maatschappij, dacht idd Transavia
Oud 03-11-2007, 12:22
Verwijderd
Citaat:
terugvluchten dan wel? Want ik ben in juli terug gekomen vanaf Glasgow naar Amsterdam. Glasgow heeft meerdere vliegvelden ook, dacht ik. Kan me alleen niet meer herinneren met welke maatschappij, dacht idd Transavia
Terug of heenvluchten bestaan niet het zijn dan ook lijndiensten, maar de enige route is dus inderdaad verdwenen.
Oud 05-11-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Terug of heenvluchten bestaan niet het zijn dan ook lijndiensten, maar de enige route is dus inderdaad verdwenen.
wat vreemd... echt sindskort dan.. maar goed. helaas @ ts
Oud 05-11-2007, 15:22
Verwijderd
Easyjet heeft nu wel 20 tot 30 procent korting op alle vluchten tot in ieder geval dinsdagavond dus sla je slag voor Edinburgh.
Advertentie

Regels voor berichten