Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je gewoon voor jezelf duidelijk moet krijgen wat je nu eigenlijk wil, en dat als je dát weet, je ook niet meer zo stom doet. Je opties zijn zo'n beetje: alle contact verbreken (wat je waarschijnlijk niet wil), vrienden blijven of weer een relatie beginnen. Als je vrienden wil blijven moeten er wat dingen veranderen; omdat je een zwakke plek voor 'm hebt kun je dan beter geen seks meer met 'm hebben en niet al je vrije tijd aan hem besteden. Als je wel weer een relatie wil, is er inderdaad het risico dat het net zo verloopt als eerst. Je kunt besluiten om dat risico maar gewoon te accepteren (je merkt uiteindelijk vanzelf wel hoe het loopt), of om je best te doen om dit te voorkomen (bijvoorbeeld door nu rustiger aan te doen dan eerst en kleine irritante dingen van hem te accepteren, maar dan moet hij ook jóuw irritante eigenschappen accepteren).
Waar je uiteindelijk voor kiest is aan jou. Maar je moet wel kiezen. |
![]() |
|
Ik weet dat ik zal moeten kiezen... Op deze manier gaat het inderdaad niet echt goed...
Terwijl het echt leuk is als we bij elkaar zijn, verpest ik het met de manier waarop ik doe... Ik denk dat er wel iets zit in wat Luchtballon zei... Angst om gekwetst te worden... Maar door me zo te gedragen werk ik dat juist in de hand!! ![]() Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast speelt het natuurlijk mee dat het eerder fout is gegaan. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je ergens in je hoofd als je hem ziet, een eerste indruk van hem hebt ja dat is mijn ex.
Maar ondertussen ben je je bewust van het feit dat je het heel gezellig samen met hem hebt. Maargoed als hij dan langs wil komen een keertje, dan heb jij zoiets van ja als je echt wilt. Want mischien voel je ergens de behoefte om hem heel duidelijk te zeggen dat hij het mischien verkeerd opvat, maar dat je echt geen zin in hem hebt als het weer dezelfde kan op zal gaan. Er is volgens mij iets dat je hem wilt zeggen iig, en dan denk ik toch dat de manier waarop jullie uit elkaar zijn gegaan msch wel heel klote is afgelopen. Of dat je echt een ruzie had waarvan jullie het niet hebben opgelost. Maar dat, toen jullie elkaar weer zagen, ook niet van te voren het nog snel ff hebben uitgepraat. Het is msch wel heeel onduidelijk geweest dat nieuwe begin. Echt zovan dit gaat een beetje te makkelijk. T'is wel een beetje specifiek.. Maar jullie hebben denk ik nooit de ruzie goed uitgepraat. Of jullie hebben dat gedaan en jij hebt msch niet duidelijk genoeg gemaakt dat je toch echt ziek van hem werd. Ofja... Zoek eens in die richting iig ik weet het ook niet echt zeker.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
we hebben er naderhand nooit echt meer over gepraat... en als ik nu eens zeg van 'ja, maar eerst...' zegt hij: dat was vroeger zo, tijden veranderen, mensen veranderen enzo... en ik zie ook aan het contact dat we beiden wel veranderd zijn... is het dan beter om uit te praten of geen oude koeien uit de sloot te halen?! |
![]() |
|
Als jij er mee zit zou ik er zeker over praten, anders blijft het maar in je achterhoofd spelen. En misschien is het wel zo dat hij te dicht bij je komt als hij doordeweeks contact zoekt. Hij treedt dan als het ware in je leven zonder hem in, iets wat je alleen opgebouwd hebt, misschien ben je bang dt kwijt te raken als je hem ook doordeweeks toelaat. Of misschien ben je bang dat er weer hetzelfde gebeurt als eerder.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jonens/meisjes en gedrag Daamlu | 2 | 15-06-2012 08:14 | |
Psychologie |
je leven laten beheersen door emoties HipHopSter | 13 | 29-03-2004 15:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |