Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij had wel flinke hallicunaties (heftiger dan ik ooit heb gehad) aan zijn beschrijvingen te horen (bij z'n eerste keer al). Hij vond het ook erg heftig, maar goed, het is ook geen goede omgeving om te trippen (in een mri scan
![]() Geweldige uitspraak trouwens: verwonderend: "je ziet wel alles wat er is" zoiets is ook alleen als gebruiker te begrijpen haha. Zijn conclusie is jammer, maar goed wel onderbouwd en genuanceerd.
|
http://www.uitzendinggemist.nl/ de aflevering staat er op
![]()
|
![]() |
Leuk idee, maar geeft niet een goed beeld. Je krijgt alleen een beeld van welke hersencentra actief zijn tijdens die angstige tijd dat je bad gaat volgens mij.
Maar bij mensen die tegen zijn heb ik soms het idee dat ze gewoon uit emotie tegen zijn. Vandaag een discussie met m'n CKV-docente gevoerd. En ze kende weet ik hoeveel mensen die zelfmoord hebben geprobeerd te plegen onder invloed van paddo's en weet ik veel en ze was goed op de hoogte van alles omdat ze in Amsterdam woonde! Dat soort mensen praat je niet uit het hoofd, voor hen is het allemaal vergif. Mundus vult decipi, ergo decipiatur (De wereld wil bedrogen worden, laat haar dus bedrogen worden) hoe dan ook heb ik voor zondag een afspraak staan met een klasgenoot en mijn kleine schatjes^^ |
![]() |
|
"paddo gebruik voor de wetenschap"
Het tv-programma eindigde met de mening van de presentator over het paddo-verbod. Menno zei dat hij het wel met de minister eens is. "Ookal zijn er weinig doden door paddo's.. elke doden is er één te veel. En dat moet je voorkomen". Jammer dat je een objectief tv-programma zo moet eindigen....
|
|