Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2007, 15:17
Ellesdee
Ellesdee is offline
"Menno Bentveld doet een uniek experiment. Voor het eerst van zijn leven eet hij paddestoelen met een hallucineerde werking. Vervolgens schuift hij in een MRI scanner om te laten onderzoeken wat er in zijn hersenen gebeurt. Minister Klink wil paddo's verbieden, maar wetenschappers zeggen dat paddo's niet gevaarlijk zijn en dus ook niet verboden hoeven te worden."

ff van drugsforum.nl gejat
Oud 31-10-2007, 15:38
Wammus
Wammus is offline
Cool. Jammer dat ik het niet kan zien omdat ik dan aan het trainen ben. Wordt het ook een keer herhaal of moet ik uitzending gemist daarvoor ff nakijken?
Oud 31-10-2007, 19:01
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Cool. Jammer dat ik het niet kan zien omdat ik dan aan het trainen ben. Wordt het ook een keer herhaal of moet ik uitzending gemist daarvoor ff nakijken?
op uitzending gemist kun je de aflevering sowieso bekijken. Of bedoel je iets anders>
Oud 31-10-2007, 19:22
Verwijderd
Klinkt wel interessant. Als ik eraan denk zal ik t es n keer kijken via uitzendinggemist.nl
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:07
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
op uitzending gemist kun je de aflevering sowieso bekijken. Of bedoel je iets anders>
Dat bedoelde ik precies.
Oud 31-10-2007, 21:33
Twanos
Twanos is offline
Hij had wel flinke hallicunaties (heftiger dan ik ooit heb gehad) aan zijn beschrijvingen te horen (bij z'n eerste keer al). Hij vond het ook erg heftig, maar goed, het is ook geen goede omgeving om te trippen (in een mri scan ).

Geweldige uitspraak trouwens:
verwonderend: "je ziet wel alles wat er is"

zoiets is ook alleen als gebruiker te begrijpen haha.

Zijn conclusie is jammer, maar goed wel onderbouwd en genuanceerd.
Oud 01-11-2007, 08:06
Verwijderd
Zou wat zijn als hij suicidiaal was geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 11:14
C r Y p S
C r Y p S is offline
Had hij trouwens geen truffels ipv mexicaanse? Of waren ze al tevoren fijngehakt ofzo.
Oud 01-11-2007, 11:38
Ellesdee
Ellesdee is offline
http://www.uitzendinggemist.nl/ de aflevering staat er op
Oud 01-11-2007, 23:15
Young Predator
Young Predator is offline
Wel grappig, en weer eens wat anders. Mogen ze van mij wat vaker doen. Zo ziet het negatief beinvloed publiek tenminste dat het om te lachen is.
Oud 02-11-2007, 09:31
coopergirl
coopergirl is offline
heb de uitzending gezien.. Maar omg, in een mri scan zou iedereen bad gaan.. Geen goede locatie, die apparaten maken oorverdovende herrie!
Oud 02-11-2007, 20:52
peterblaat
peterblaat is offline
Leuk idee, maar geeft niet een goed beeld. Je krijgt alleen een beeld van welke hersencentra actief zijn tijdens die angstige tijd dat je bad gaat volgens mij.
Maar bij mensen die tegen zijn heb ik soms het idee dat ze gewoon uit emotie tegen zijn. Vandaag een discussie met m'n CKV-docente gevoerd. En ze kende weet ik hoeveel mensen die zelfmoord hebben geprobeerd te plegen onder invloed van paddo's en weet ik veel en ze was goed op de hoogte van alles omdat ze in Amsterdam woonde! Dat soort mensen praat je niet uit het hoofd, voor hen is het allemaal vergif.
Mundus vult decipi, ergo decipiatur (De wereld wil bedrogen worden, laat haar dus bedrogen worden)

hoe dan ook heb ik voor zondag een afspraak staan met een klasgenoot en mijn kleine schatjes^^
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:59
fib
fib is offline
"paddo gebruik voor de wetenschap"

Het tv-programma eindigde met de mening van de presentator over het paddo-verbod.

Menno zei dat hij het wel met de minister eens is. "Ookal zijn er weinig doden door paddo's.. elke doden is er één te veel. En dat moet je voorkomen".

Jammer dat je een objectief tv-programma zo moet eindigen....
Oud 04-11-2007, 19:09
Uice
Uice is offline
Bovendien is het een argument voor een verbod op vrijwel alles.
Oud 05-11-2007, 19:55
Verwijderd
Ik heb het eindelijk gekeken. Ik vond sommige stukjes wel grappig maar verder zat er weinig meerwaarde aan, vond ik dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten