Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2002, 10:48
TMLWKY
TMLWKY is offline
Weet iemand misschien nog meer bedrijven waar je geld kunt verdienen via internet, naast de 5 waar ik ben aangemeld (EuroClix, CoinPoint, GoudEuro, ZinnGeld en MoneyMiljonair)???

Het liefst Nederlandse bedrijven.

Alvast bedankt voor het neerzetten van links.

Grtz,
F

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 11:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2002, 11:10
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:26
Paige
Paige is offline
Spam
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:27
TMLWKY
TMLWKY is offline
Tis nie bedoeld als spam, ik wil inlichtingen inwinnen of er nog meer van dat soort sites zijn.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:28
Aegishjalmur
Aegishjalmur is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Tis nie bedoeld als spam, ik wil inlichtingen inwinnen of er nog meer van dat soort sites zijn.

Grtz,
F
't is gewoon reclame voor je eigen site, en dan maar hopen dat er iemand zo gek is om op die banners te klikken met jou als referentie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:31
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Aegishjalmur schreef:

't is gewoon reclame voor je eigen site, en dan maar hopen dat er iemand zo gek is om op die banners te klikken met jou als referentie
Ok, dan wijzig ik mijn bovenste post, en haal het internet-adres weg.

Is het dan geen spam meer?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:34
Verwijderd
Er staan wel een aantal links op www.gratiz.nl
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 11:35
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Er staan wel een aantal links op www.gratiz.nl
Danke
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:00
Verwijderd
het probleem is met dit doort programa's dat je er eigenlijk geen reed mee verdiend. 1 x op de 10 krijg je wat.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:36
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb al 145 euro uitbetaald gekregen sinds 28 mei, dus je verdient er wel degelijk wat mee!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:

Danke
Graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:27
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je moet het bedrag ff aanpassen dan want die staat dan niet goed staat op 92 euro
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:28
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Je moet het bedrag ff aanpassen dan want die staat dan niet goed staat op 92 euro
Klopt, maar ik ben nu op vakantieadres... Kan em pas weer aanpassen als ik thuis ben

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:33
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Dan is het goed, klopt trouwens wel dat je er geld mee verdient ik heb het van meerdere mensen gehoord. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd maar naar een week ben ik al die onzin al zat en geef ik het op
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:36
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Dan is het goed, klopt trouwens wel dat je er geld mee verdient ik heb het van meerdere mensen gehoord. Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd maar naar een week ben ik al die onzin al zat en geef ik het op
Haha Ja, dat had ik eerst ook... Nu heb ik er ff een beetje werk voor gedaan, en je ziet wat het oplevert he

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 10:44
pietje63
pietje63 is offline
happypoint
(alleen geen geld, maar wel leuke zelf uit te kiezen cadeaus)
Oud 23-07-2002, 15:03
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
pietje63 schreef:
happypoint
(alleen geen geld, maar wel leuke zelf uit te kiezen cadeaus)
Thanx.

Iemand anders nog tips? Ik wil als het ff kan voor eind dit jaar op 400 euro uitkomen Zit al op 145!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:16
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Thanx.

Iemand anders nog tips? Ik wil als het ff kan voor eind dit jaar op 400 euro uitkomen Zit al op 145!

Grtz,
F
Ren naar de super en vraag een baantje...
Oud 23-07-2002, 15:41
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
-=Odysseus=- schreef:
Ren naar de super en vraag een baantje...
Het gaat me niet om het geld, het gaat om het winnen van een weddenschap

Als het om het geld ging zou ik ook wel een baantje zoeken he, dan verdien je veel meer
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:48
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Het gaat me niet om het geld, het gaat om het winnen van een weddenschap

Als het om het geld ging zou ik ook wel een baantje zoeken he, dan verdien je veel meer
oh oke dan suc6
Oud 24-07-2002, 19:44
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
-=Odysseus=- schreef:

oh oke dan suc6
Dank je.

Anders nog iemand?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:47
Captain
Captain is offline
www.kliks.nl (makkelijk)
www.tradedoubler.com (moet je al traffic voor hebben)
www.bill2000.nl (deels adult)
Oud 24-07-2002, 20:31
A_l'aise
A_l'aise is offline
Je had gewoon moeten zien dat je bij de grootste portal site van NL of Be een pagina had. Das 1 van de enige manieren om geld te verdienen via internet ..
natuurlijk bestaan er nog van die progs als eurocli.. maar das 1 hoop miserie
Maar nu heb je de boot voor de portals wel gemist. ( et heureusement , pas moi )

Laatst gewijzigd op 24-07-2002 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:52
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
A_l'aise schreef:
Je had gewoon moeten zien dat je bij de grootste portal site van NL of Be een pagina had. Das 1 van de enige manieren om geld te verdienen via internet ..
natuurlijk bestaan er nog van die progs als eurocli.. maar das 1 hoop miserie
Maar nu heb je de boot voor de portals wel gemist. ( et heureusement , pas moi )
EuroClix miserie?

Kheb al 10 euro van EC ontvangen, krijg over 2 maanden ofzo weer iets van 10 euro... Ik verdien toch al redelijk wat, vind ik zelf.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:27
ikzoekmies
ikzoekmies is offline
www.maileuros.nl
Oud 25-07-2002, 07:25
pietje63
pietje63 is offline
als je me even mailt kan ik je misschien nog wel verder helpen
Oud 26-07-2002, 10:09
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
pietje63 schreef:
als je me even mailt kan ik je misschien nog wel verder helpen
*mailt*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:57
TMLWKY
TMLWKY is offline
Up!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 13:40
Pukeboy
Pukeboy is offline
Voor België bestaat er zo niets zeker? 'k Wil dat best nog wel eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:20
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:
Voor België bestaat er zo niets zeker? 'k Wil dat best nog wel eens proberen.
Je kunt ff op mijn site (waarvan het adres in mijn sig staat maar die ik hier NIET post omdat dat spammen is) naar die 4 sites, kijken of je daarvoor per sé in NL moet wonen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:26
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Je kunt ff op mijn site (waarvan het adres in mijn sig staat maar die ik hier NIET post omdat dat spammen is) naar die 4 sites, kijken of je daarvoor per sé in NL moet wonen.
Ok, thx! Dat lezen van e-mails (zonder het aanbrengen van nieuwe leden) brengt dat veel op of is het niet echt de moeite? Stel dat ik er bij 4 ben ingeschreven om mailtjes te lezen en ik lees elke avond braaf mijn mailtjes, hoeveel mag ik dan verwachten ongeveer?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:39
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:

Ok, thx! Dat lezen van e-mails (zonder het aanbrengen van nieuwe leden) brengt dat veel op of is het niet echt de moeite? Stel dat ik er bij 4 ben ingeschreven om mailtjes te lezen en ik lees elke avond braaf mijn mailtjes, hoeveel mag ik dan verwachten ongeveer?
Zonder leden aanbrengen verdien je niet echt zo veel, dat is de ellende van die mail-lees-programma's. Zeker omdat ze in het begin veel mail sturen, maar dat steeds minder wordt...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:50
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Zonder leden aanbrengen verdien je niet echt zo veel, dat is de ellende van die mail-lees-programma's. Zeker omdat ze in het begin veel mail sturen, maar dat steeds minder wordt...
Ja, dan is het best dat ik er niet aan begin. Wat noem je niet veel? Maximum 5euro/maand voor alle 4 tesamen? Of nog minder?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:51
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Pukeboy schreef:

Ja, dan is het best dat ik er niet aan begin. Wat noem je niet veel? Maximum 5euro/maand voor alle 4 tesamen? Of nog minder?
Minder denk ik... Het beroerde is dat die emailtjes op zich niet zo veel opleveren, je krijgt pas veel geld als andere mensen zich via jou aanmelden he...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 15:22
Pukeboy
Pukeboy is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Minder denk ik... Het beroerde is dat die emailtjes op zich niet zo veel opleveren, je krijgt pas veel geld als andere mensen zich via jou aanmelden he...
Ja, tuurlijk. Dan denk ik niet dat ik er tijd in ga steken. Bedankt voor de info trouwens! Ik heb ook even op Google gezocht en er bestaan redelijk wat sites met uitleg over hoe je geld kunt verdienen met dan daarnaast de desbetreffende url met hun specifieke code erbij. Het lijkt me dus moeilijk om redelijk wat bezoekers te halen en die bezoekers dan nog te overhalen om via jou in te schrijven. Mits wat tijd lukt het misschien wel maar het rendement daarvoor lijkt me toch iets te laag. Jammer. Ik heb dit trouwens vroeger nog gedaan. Zo'n 2 jaar geleden was ik ook ergens ingeschreven en per nieuw lid dat ik aanbracht kreeg ik 4 dollar. Om eens te testen heb ik 4 nep-inschrijvingen gedaan en raar maar waar ik kreeg thuis een cheque van 16 dollar die ik dan ook zonder moeite geïnd heb. Maar dat was maar puur toeval dat dit lukte. In die mail-lees-dingen had ik me nog niet echt verdiept dus ik dacht misschien kan je hier wel wat mee verdienen maar eigenlijk niet dus. Toch bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 07:25
TMLWKY
TMLWKY is offline
Iemand anders nog sites?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 11:03
TMLWKY
TMLWKY is offline
Iemand nog tips???
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 08:08
TMLWKY
TMLWKY is offline
Niemand die nog een site weet?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 08:14
Verwijderd
Moet je nou om de 2 dgn. dit topic uppen? :/
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:22
Verwijderd
Ik zit nu nog ingeschreven bij Euroclix, wat ik eigenlijk een ontzettend gare mail-leessite vind. Ik heb me vorig jaar ingeschreven en in mei een afschrift van 10 euro mogen innen.

Het probleem is dat het op zich wel werkt, maar het de moeite niet is. Bij Euroclix krijg je per gelezen mailtje 10 'clix', en bij 1000 clix kun je al je clix inwisselen voor 10 euro...Bij 2000 clix 25 euro en ga zo door. In het begin kreeg ik dus iets van 4 mailtjes per week, dus 40 clix als je ze 'las' (link aanklikte). Maar tegenwoordig krijg je a) nog maar 1 mailtje per week, zo niet minder... en b) je krijgt niet meer standaard 10 clix per gelezen mailtje, in plaats daarvan kun je alleen nog op de aanbieding ingaan voor het verdienen van zeg maar 200 clix. :\

Kortom, ingaan op de aanbeiding voor 200 clix betekent dus dat je meer geld kwijtraakt dan dat je aan clix terugverdient kortom, het punten verdienen gaat nu nog heeeel langzaam (ong. 10 clix per maand), dus zo werkt het. Klinkt ideaal dat gedlverdienen voor mailtjes lezen, maar het valt vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:49
Verwijderd
Ik heb een pagina gevonden waar ze dit soort geld-verdien-dingen op een rijtje hebben gezet: http://www.getpaidguides.com
Mij leek eerlijk gezegd HTmail wel wat, vanwege hun 'non-referral program'* Ze zijn dan wel allemaal Amerikaans, maar goed...

*Ik bedoel dus een modus waarmee je tot op 24 dollarcent per e-mail verdient, maar niks voor een referral. Hun andere modus is die met minder geld voor jou, maar met referrals.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:17
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb zelf ook nog een site waar ik die dingen op een rij zet: http://beam.at/internetgeld

DIt zijn allemaal Nederlandse. Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik gebruik het liefst alleen Nederlandse sites.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:56
D@mien
D@mien is offline
www.opinionbar.com

kan je meedoen met onderzoekkies...en dat levert ook weer punten op enzo...en ze betalen ook uit.
Oud 02-08-2002, 16:14
Verwijderd
Als je geld wilt krijgen met enquetes, moet je naar www.opinieland.nl gaan. Je kunt dan oa zelf aangeven welke enquetes je wilt en hoe vaak je maximaal een enquete wilt. Niet met elke enquete is geld te verdienen, de meesten hebben een sweepstake, maar bij langere enquetes krijg je een x bedrag voor de moeite. Het is niet vaak, maar ach...
Je kunt op het einde bovendien ook nog iets aan een goed doel spenderen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 14:46
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik word beetje gek van je ge-up niemand verder heeft reacties blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:11
Verwijderd
en wat als je nog géen 16 bent en je geboortedatum volgens hun moet kloppen willen ze geld (kunnen ? ) uitkeren?
anders moet 'k nog een jaar wachten of al m'n gegevens wijzigen naar die van m'n ouders ofzo :/

en hier nog 'n site www.ItPaysToLearn.com
'k weet niet of ze ook echt uitbetalen
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:35
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
marianne22 schreef:
en wat als je nog géen 16 bent en je geboortedatum volgens hun moet kloppen willen ze geld (kunnen ? ) uitkeren?
anders moet 'k nog een jaar wachten of al m'n gegevens wijzigen naar die van m'n ouders ofzo :/

en hier nog 'n site www.ItPaysToLearn.com
'k weet niet of ze ook echt uitbetalen
Ik weet dat je sowieso bij GoudEuro voor alle leeftijden in kunt schrijven, hoe het bij de rest zit weet ik niet...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 12:54
bam
bam is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Dat ItPaysToLearn ziet er wel mooi uit, maar ik heb het liefst Nederlandse bedrijven, dat vertrouw ik toch wat meer
lucht op he dat uppen
Oud 08-08-2002, 17:24
bam
bam is offline
up
Oud 08-08-2002, 20:41
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
www.nlhits.nl
Reageren

Regels voor berichten