Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er staan wel een aantal links op www.gratiz.nl
|
![]() |
|
www.kliks.nl (makkelijk)
www.tradedoubler.com (moet je al traffic voor hebben) www.bill2000.nl (deels adult)
|
![]() |
Je had gewoon moeten zien dat je bij de grootste portal site van NL of Be een pagina had. Das 1 van de enige manieren om geld te verdienen via internet ..
natuurlijk bestaan er nog van die progs als eurocli.. maar das 1 hoop miserie Maar nu heb je de boot voor de portals wel gemist. ( et heureusement , pas moi ![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2002 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
Kheb al 10 euro van EC ontvangen, krijg over 2 maanden ofzo weer iets van 10 euro... Ik verdien toch al redelijk wat, vind ik zelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit nu nog ingeschreven bij Euroclix, wat ik eigenlijk een ontzettend gare mail-leessite vind. Ik heb me vorig jaar ingeschreven en in mei een afschrift van 10 euro mogen innen.
Het probleem is dat het op zich wel werkt, maar het de moeite niet is. Bij Euroclix krijg je per gelezen mailtje 10 'clix', en bij 1000 clix kun je al je clix inwisselen voor 10 euro...Bij 2000 clix 25 euro en ga zo door. In het begin kreeg ik dus iets van 4 mailtjes per week, dus 40 clix als je ze 'las' (link aanklikte). Maar tegenwoordig krijg je a) nog maar 1 mailtje per week, zo niet minder... en b) je krijgt niet meer standaard 10 clix per gelezen mailtje, in plaats daarvan kun je alleen nog op de aanbieding ingaan voor het verdienen van zeg maar 200 clix. :\ Kortom, ingaan op de aanbeiding voor 200 clix betekent dus dat je meer geld kwijtraakt dan dat je aan clix terugverdient ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een pagina gevonden waar ze dit soort geld-verdien-dingen op een rijtje hebben gezet: http://www.getpaidguides.com
Mij leek eerlijk gezegd HTmail wel wat, vanwege hun 'non-referral program'* Ze zijn dan wel allemaal Amerikaans, maar goed... *Ik bedoel dus een modus waarmee je tot op 24 dollarcent per e-mail verdient, maar niks voor een referral. Hun andere modus is die met minder geld voor jou, maar met referrals. |
![]() |
|
Ik heb zelf ook nog een site waar ik die dingen op een rij zet: http://beam.at/internetgeld
DIt zijn allemaal Nederlandse. Ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik gebruik het liefst alleen Nederlandse sites. |
![]() |
|
www.opinionbar.com
kan je meedoen met onderzoekkies...en dat levert ook weer punten op enzo...en ze betalen ook uit.
|
Verwijderd
|
Als je geld wilt krijgen met enquetes, moet je naar www.opinieland.nl gaan. Je kunt dan oa zelf aangeven welke enquetes je wilt en hoe vaak je maximaal een enquete wilt. Niet met elke enquete is geld te verdienen, de meesten hebben een sweepstake, maar bij langere enquetes krijg je een x bedrag voor de moeite. Het is niet vaak, maar ach...
Je kunt op het einde bovendien ook nog iets aan een goed doel spenderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en wat als je nog géen 16 bent en je geboortedatum volgens hun moet kloppen willen ze geld (kunnen ? ) uitkeren?
![]() anders moet 'k nog een jaar wachten ![]() ![]() en hier nog 'n site www.ItPaysToLearn.com 'k weet niet of ze ook echt uitbetalen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|