Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik loop thuis de woonkamer in met een banaan en mijn zusje zit een film te kijken. Terwijl ik die banaan zit te pellen zegt mijn zusje 'oeoeoeoeoeh', dus ik zeg 'wat gebeurde er, ik was even met mijn banaan bezig'. Blijkt dat ze brokeback mountain aan het kijken is en die twee gasten lagen net in een tentje ofzo, damn wat hebben wij gelachen
![]()
|
tijdens lsd + k met vriendin op feest:
iedere keer waren we de weg kwijt en dan zagen we elkaar weer en dan zeiden we: "hoi. kom je hier vaker?" en weer de weg kwijt, het niet snappen en weer elkaar zien en dan weer: "hoi, kom je hier vaker?" en toen liepen we buiten en hebben we de oplossing gevonden voor alle problemen: "je gedachtengang is de snelweg, de auto's de gedachtes en als je een auto uit het oog verliest, moet je gewoon wachten, want hij komt toch wel weer voorbij." ![]() in de trein naar huis: "weet je wat nou écht een geniaal proces verbaal is... polonaise in de stiltecoupé."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
situatie: na 't concert van machine head, wachten op de metro met vrienden, 2 andere vrienden komen aan lopen..
A: waar gaan jullie heen? E: naar de klote.. ik: óh, dan zijn jullie al hard op weg zeker? L: inderdaad, we gaan hard naar de klote..
|
R: wij hebben écht zo'n BA op ons werk weet je wel
B: een échte? mét kettingen en al? M: je bedoelt van the A-team? R: ja die ja! mét kettingen.. B: maar 't is een neger? R: já hij is een neger.. en hij.. B: écht? R: ja en zo ziet ie er ook uit!!! M: .... -.^ als 'n neger???' B: R: neeeehee, als BA van the A-team
|
Een tijd geleden alweer, ik was met een paar Engelstalige smokers over vagina's aan het praten.
J: "I think vagina's... are..." T: "I think vagina's are great. There should be more. If anything, there should be more vagina's." J: "Yeah, but... there should be more women too, then. I mean, not just... if there was a vagina on the wall here, that would just..." T: "Oh, I would love that." J: "Yeah? That would be good to you? You'd stick your fingers in?" T: "Definatily. That would rule." J: "Yeah, but... I mean... there should be more boobs, that's something... that would be good to just have, with of without women. If you were walking through a forest and you saw a tree with a vagina in it, it would be... meh... kinda gross... but a tree with boobs growing on it... yeah, sure, I'll have a grab. It would be like fruit." T: "Hm." J: "I mean, fuck the vaginatree. Boobtree, sure." T: "If there was a vaginatree, I would fuck it." B: "What about an asstree?" J: "I'm going away. I'm going to get oranges at the store."
|
![]() |
In de vakantie s'middags zuipen is niet goed voor je. Ik kwam dus een zatte vriend tegen. Ik = A vriend = M.
M: De vikings, de vikings. ZE KOMEN ERAAN, VERSTOP JE!! A: Oow M: Snel, wat moeten we doen? A: Nou ik heb wel een ideetje M: Vertel, vertel en snel een beetje! A: Nou, als je in het riet gaat zitten, je handen tegen mekaar doet en je ogen dicht en begint te mompelen. Meer eten, meer eten. Dan komen ze niet. M: Oké, snel M: Meer eten, meer eten. Na een halfuur zat hij er nog. ![]() Leuk hoor, zatte mensen de gek aan steken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden dus een discussie over een vraag van het quizzen ergens een keer. De vraag ging; "Wat stellen deze kleuren in omgekeerde volgorde voor;", en dan de kleuren. Waarop sharif zegt; Jah! De olympische ringen! Hoe zouden die smaken? En vervolgens loopt hij doodrustig naar de kapstok zonder blikken of blozen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
onderweg naar antistatix zaterdag
D: ik ga geen xtc nemen, dan word het weer zo'n drugsfeestje, heb ik geen zin in Ik: euhm wat heb je net gedaan dan...... (hij had sleutelpuntje coke genomen vlak voor we weggingen) D: ja, maar dat was voor de wandel! ik: ah, das natuuurlijk veel minder erg |
![]() |
|
|