Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
kheb die dingen nog niet voor elkaar, maar heb wel hetzelfde, dat ik ook graag m'n boeken, rooster en klassenindeling al wil hebben enzo (om d'r niks mee te doen dan ![]() Citaat:
kheb vandaag alleen maar zon gezien? en gister 2 keer een mini regenbuitje, verder vooral zon? of zit ik dan toevallig in het juiste gedeelte van nederland? ![]() Citaat:
|
![]() |
|
ik heb ook pas 11 dagen ofzow vakantie...
Dus dit is pas mijn 2e week.. Er is nu nog niet zo veel aan.. maar ik ga volgende week 3 weken weg dusss dat is veeel beter.. en daarna heb ik nog iets van 3 weekjes en dan ga ik er weer tegen aan ![]()
|
![]() |
Ik heb wel zin om weer op school te zijn, lekker bij al m'n vrienden, want die zijn natuurlijk allemaal tegelijk op vakantie
![]() ![]() Maar aan de andere kant heb ik géén zin om weer te moeten gaan leren enzo, beetje tegenstrijdig dus Eerst maar eens zelf op vakantie ![]()
|
![]() |
Ik heb er absoluut zin in!
![]() Zit al regelmatig even m'n boeken door te lezen van mijn nieuwe opleiding! ![]() ![]() Groetjes Ben(die nu alleen nog maar met dingen bezig gaat, wat hij enorm interessant vind, natuurkunde en wiskunde ![]()
|
![]() |
yups, ik heb er veel zin in. Dit wordt mijn eerste jaar hard werken
![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2002 om 17:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mag je trouwens wel een MBO opleiding doen zonder diploma? Afijn wat boeit het, suc6 met je werk/opleiding! |
![]() |
|
![]() |
Als ik terug van vakantie ben, mag het schooljaar best van mij beginnen. Al zie ik wel tegen de eerste dag op, omdat ik dan een mondeling Engels bij wijze van taak heb en dat nog niet heb voorbereid. Maar de uitslag van het mondeling boeit toch niet, omdat ik op grond van mijn cijfers en handelingsdelen en wat dan ook volwaardig naar 6gymnasium bevorderd ben. Dus eigenlijk is zelfs de eerste dag niet zo erg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheďsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |