Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo goed ken ik dat andere meisje niet, ken haar nu 4-5 maanden. En dat is het hem juist, me vriendin kijkt al naar de toekomst etc etc. Zover wil ik nog helemaal niet kijken, zover ben ik nog helemaal niet. Ik bedoel zij woont al sinds haar 17e op zichzelf en ik woon nog thuis. Ik wil eerst alles zelf leren, zelf ontdekken etc.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je zou kunnen proberen is even rust te nemen voor jezelf. Even het contact minderen met dat ene meisje en ook met je vriendin, en jezelf tijd geven om uit te zoeken wat je nou het liefste wil. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg het nog een keer: Het is niet LEUK om het uit te maken. Ik heb het zelf drie keer mee gemaakt, en ik zou echt niet voor een vrijwillige herhaling kiezen (mijn huidige vriendin is veel te lief). Maar alle drie de keren had ik het idee dat of zij of ik het heel zeker wist, en dan moet je er maar mee leven. Dan is het verdriet te overkomen. Al met al moet dat geen reden zijn om de relatie te rekken. Die pijn komt er toch wel, vroeger of later. Als je verlieft bent moet je dat aan jezelf toegeven. Dan kom je vanzelf verder.
|
Hak de knoop door, zet de knop om, gedachtes blank en get over with it. En dan volhouden.
Sinds je beschrijft dat je het al eerder uitgemaakt heb .. ik weet dat het moeilijk is .. maar deze keer moet je echt resoluter zijn dan toen. Je kan niet het uitmaken, dan weer verder gaan, dan weer uit maken, dan weer verder gaan. Dat is geen netjes einde. Je maakt het uit en het blijft uit .. of je gaat er gewoon 100% voor. Quoting Katje ... Shit or get off the pot. (geweldige quote btw. Die ga ik onthouden ![]() |
![]() |
|
Het enige wat ik kan zeggen is: Voor jezelf blijven kiezen. Je zult misschien nu wel niet denken dat je er goed aan doet om voor jezelf te kiezen.
Ik zat in een soortgelijke situatie als jij, ik wilde mijn 'verloren' jaren ook inhalen omdat ik vanaf mijn 13e 3,5 jaar ging met mijn ex. Uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en voor mezelf gekozen. Ik heb er vooral in het begin erg veel moeite voor moeten doen om niet bij hem terug te komen. Maar nu (2,5 maand later) begin ik me steeds fijner te voelen bij het idee dat ik vrijgezel ben en dus alles kan doen en laten wat ik wil zonder er iemand mee te kwetsen.. Ik ben jou niet, maar ik hoop dat je zo snel mogelijk een keus kunt maken en niet bij haar terug blijft komen uit medelijden. Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wetenschappelijk gezien in het ONMOGELIJK om op meerdere meisjes verliefd te zijn, dus ik denk dat je gewoon in de war bent en niet precis weet wat je voelt. Misschien ben je je vriendin als 'maatje' gaan zien en houdt je alleen nogvan haar als 'gewoon een goede vriend(in)'.
Het zou ook kunnen dat je toe bent aan de 'fase'. Dat is een 'verrotte' periode in je leven waarin je snakt naar 'hoerigheid' en het liefst met zoveel mogelijk dames zoent enz. De meeste mensen hebben dit rond hun 16/17/18e (waar ik met volledige overgave van walg!), maar krijg jij het nu op de 20ste, dat kan namelijk, ik heb veel vrienden die hier ook last van hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |