Advertentie | |
|
![]() |
|
Als Duitsland 2de wordt achter de Kroaten wat imo 50/50 is dan lijkt het dat ze de wedstrijd erna tegen Portugal moeten; Auf Wiedersehen
![]() ach het zijn allemaal mooie poules wat weer aangeeft dat het EK van een hoger niveau is dan het WK maar daar is al een hele discussie over geweest laatst ![]()
|
![]() |
Die discussie heb ik niet meegedaan
Maar volgens mij is dat altijd al zo geweest. Op een WK doen er meer echt toppers mee, maar op een EK is de gemiddelde kwaliteit gewoon hoger.
|
Verwijderd
|
Marco van Basten stopt na het EK.
Bondscoach Marco van Basten 43 interlands 28 gewonnen - 10 gelijk - 5 verloren Wie wordt zijn vervanger? Bondscoach Guus Hiddink 38 interlands 22 gewonnen - 8 gelijk - 8 verloren Bondscoach Frank Rijkaard 22 interlands 8 gewonnen - 12 gelijk - 2 verloren Bondscoach Louis van Gaal 14 interlands 8 gewonnen - 4 gelijk - 2 verloren http://voetbalstats.nl/nedxi/co7.html |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als we realistisch blijven -------- sar - melchiot - ooijer - boulahrouz - de cler of natuurlijk zuiverloon - dingsdag - breuer - Jon-a-Pin ![]()
|
![]() |
Ik vind niemand van de verdedigers echt geweldig.
Maar ik zou Heitinga zeker in de basis zetten. En dan Ooijer er maar naast, ook al ben ik niet echt een fan van hem.
|
Ach ja, de groep des doods, daar zitten we toch altijd in? En steeds overleven ze wel weer, waarom nu dan niet? Van de andere kant: het voetbal was deze kwalificatiereeks weer zeer tegenvallend, we missen een echte leider op het middenveld de laatste wedstrijd. Seedorf begint altijd op de bank en Van Bommel keert toch niet terug. Met andere woorden: het wordt zeker niet makkelijk. Extra nadeel is dat we tegen Italië beginnen, een tegenstander die Nederland nooit goed ligt. Als je daar tegen verliest, moet je vol aan de bak tegen de Fransen. De Roemenen zijn op papier het makkelijkst, maar wat zegt dat als je ziet dat we in de kwalificatiereeks er niet van winnen (zelfs niet scoren). In ieder geval valt minstens één topland af na de poulefase...
Duitsland heeft een relatief makkelijke poule, hun zie ik makkelijk doorgaan en ik zie ze als grote favoriet om dit EK te winnen. Ik hoop ook dat Spanje eens ver komt en vlak Kroatië ook niet uit. Voor Hiddink zie ik zeker kansen om door te komen, en let maar op: hij gaat dat gewoon weer flikken. ![]() Ik kijk er alweer naar uit. Hopen op een mooi, sportief en spectaculair EK! PS: Ik mis nu al Engeland op dit toernooi. ![]()
|
Godverdomme goede pot.. Als hij De Cler er maar in laat! En dan Van Nistelrooy en Van Persie ipv Babel en Huntelaar, dan staat er toch een leuk team. He zeuren over een slecht team is veel leuker!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 06-09-2008 13:53 | |
De Kantine |
In welke situatie bevond jij je tijdens Nederland - Roemenië? - EK 2008 Bob the Bear | 446 | 30-06-2008 21:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Verwijderd | 500 | 15-06-2008 13:04 |