Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had zelf een bloedhekel aan gymnastiek en kon er ook niks van. Vooral de laatste jaren op school deed ik mijn best er absoluut niet meer voor. Ik stond vaak een beetje aan de kant te lummelen of ging tien keer in het uur naar de wc. Mijn gymlessen waren een grote rommel, want er was zowat niemand die zin had in sporten.
In mijn eerste jaren op school deed ik altijd mee met de lessen. De juf had best door dat het voor mij allemaal veel te lastig was, en gaf me dan alternatieve opdrachten. Er was nooit iemand die me belachelijk maakte oid, maar ik werd wel altijd als laatste gekozen. Ik was nooit populair op school, maar had wel altijd veel vrienden om me heen. Ze respecteerden me en lachten vaak wat om mijn tirades tegen de gymles. Kortom: ik ben er nooit minder van geworden dat ik voor geen meter kan en wil sporten. Als ik jou was, zou ik er niet zo mee zitten. Jij hebt waarschijnlijk talenten op een ander vlak. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 14:02. |
![]() |
|
Ha, ik was ook altijd verschrikkelijk slecht in gym, vooral iets waarvoor je lenig moest zijn, maar dat interesseerde me nooit zo. Ik was gewoon meer dan de helft van de tijd ongesteld of moest plassen of ziek ofzo. Ben het verder wel met de rest eens!
||
![]() |
Citaat:
![]() Probleem is meestal speerwerpen enzo, daar heb ik te weinig kracht voor, net als honkbal etc. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Slecht in gym.. .:ikbenik:. | 12 | 09-04-2016 17:07 | |
Algemene schoolzaken |
Probleem met gym Ji-Hyun | 57 | 17-02-2013 21:25 | |
Algemene schoolzaken |
Nog steeds gym moeten volgen als je zakt in vwo 6 Solee | 4 | 02-05-2010 12:47 | |
Psychologie |
Gym. Luwana | 44 | 14-03-2009 09:40 | |
VWO |
Gedoe met gym Phaaantom | 23 | 11-05-2008 19:01 | |
Psychologie |
Fobie voor gym? Bird-one | 18 | 07-10-2004 22:51 |