Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb trouwens ook een keer een kerstbonus gehad terwijl ik op helemaal niks gerekend had.
Ik kreeg toen: * 250 gulden * 1 kraslot * fles 'champagne' (kan me niet voorstellen dat het echte was...) * bodywarmer Vond ik erg leuk toen ![]() (maar het baantje niet dus tsja... ![]()
|
Bij mijn ene baantje een fles rode wijn.
Bij mijn andere baantje hebben de vaste mensen vorige week hun kerstpakket gehad, ik hoop heel erg dat het flexbureau ook kerstpakketten uitdeeld ![]() En aangezien mijn oordopjes deze week zijn overleden en mijn mp3-speler ook niet heel stevig meer is (usb aansluiting staat een beetje heel erg scheef ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een groen kerstpakket van de Albert Heijn, met o.a. (ik vergeet toch de helft):
- Een Bedrijf-Cultuur-Abonnement of zoiets vaags, voor korting op zeer hoogstaande culturele activiteiten ![]() - een frisbee. - een wijnkoeler. - een tasje met douche- en reinigingsspulletjes van de Etos. - chocoladenoten. - marmercakejes. - foccacia. - Capri Sonne. - DubbelFris. - Tortillachips. - Sultana-achtige koekjes (van Albert Heijn eigen merk). - Kaasstengels of zoiets. - Borrelnootjes. - Hazelnootcoffeepads. - Winegums. - Choco-amandel-snoepjes. Dat was het of verder weet ik het niet meer. |
![]() |
|
Op m'n stage moet ik donderdag m'n kerstpakket afhalen maar dan ben ik er niet
![]() ![]()
|
ja..er stonden tienduizend dozen onder de kerstboom op mn werk, maar ik wist niet of het de bedoeling was dat ik die zelf pakte of zo..wist niet eens of ik er zeker tussen stond, dus toen ben ik maar gewoon weggegaan en nu kom ik pas in januari daar weer. Dus heb ik nog geen kerstpakket
![]()
|
![]() |
Mijn werkgever heeft de kerstpaketten zelf gemaakt, dus niet van die standaard dozen met dingen die niet gegeten worden! Er zitten een hoop lekkere dingen in o.a:
Lays sensations kaassticks nesquik aardbei zakje snoep soep rode wijn soepstengels spekjes stokbrood toastjes sate olijven (bah) en nog meer dingetjes Straks het pakket van mijn mannetje ophalen, kan ik lekker neuzen wat erin zit ![]()
||
Citaat:
Krijg zelf geen kerstpakket helaasch, wel een gezellige (ja echt) borrel. Maar mijn vader heeft een enorm kerstpakket en ik ga zijn bonbons jatten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend werkt ook bij AH. OT: 3 gezelschapspellen, een rubiks' cube en wat te bikken: - Farao - De Da Vinci Code - Wildlife dvd spel - Rubiks' cube met plaatjes van Ikea erop. - Daim-snoepjes - 2 blikjes bier - 2 blikjes appelcider - 2 zakken chips Ik werk bij Ikea, overigens. |
![]() |
|
Ik heb ook mijn allereerste kerstpakket binnen! Even denken wat er ook alweer in zit...
- 2 handdoekjes - Een kortingsbon van 50,- voor Landal Greenparks - Een lot voor de postcodeloterij - Een bon voor een gratis tijdschrift - Marsmallows - Belgische bonbons - Douchegel - Douchespons - Nagelverzorgsetje - een grote ronde steen met kaars erin En dat zat allemaal in een grote ronde (plastic?) teil... Waar ik het idee nog niet achter snap.
|
Ik moet mn pakket nog krijgen, maar aangezien mn vriend en ik bij hetzelfde bedrijf werken, en hij zn pakker al heeft, weet ik het dus al. Het wordt dit jaar dus de blijkbaar erg populaire chocoladefontein (+ chocola
![]() ![]() Nu hebben we er dus twee. ![]()
|
Ik heb het vanavond gekregen.
We hebben een kerstbrood gehad, een paraplu van ons bedrijf en een boekje (tinteling ja) waaruit je zelf dingen kan kiezen. Ik denk dat ik voor de reistas ga. Mijn moeder heeft overigens precies hetzelfde boekje gekregen op haar werk.
|
Van mijn officiële werk, een tapas-pakket en van mijn oppasgezin een heel leuk pakket met allemaal boodschappen waar je wat aan hebt en die ik erg lekker vindt!
|
|
|