![]() |
|
Bij de Aldi.
Is dit wat? Ik zit al een tijdje te denken aan iets nieuws. Ik wil hem graag makkelijk mee kunnen nemen naar de universiteit, dus 12" is erg handig. Ik vind dit best een nette aanbieding voor 700 euro. Kan iemand iets zeggen over de hardware? Met name over de processor en videokaart: 1.8 GHz, AMD Turion™ 64 x2 Dual Core mobiele technologie TL-56 ATI ™ Mobility Radeon™ Xpress 1150M PCI-Express Ik wil hem voor 'normale' dingen gebruiken. Internetten, tekstverwerken, photoshop etc. Maar zo te zien kan ie ook wel de gemiddelde games aan enzo. Heeft iemand nog alternatieven? Alvast bedankt ![]()
|
![]() |
|
Dat is eigenlijk de MSI Megabook S2xx (S271 bijv).
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/...ssages/1173310 |
![]() |
|
abusimbal
* myReactBekijk myReact van abusimbal * galleryBekijk de gallery van abusimbal Berichten: 429 Reg. datum: 07 augustus 2003 Komt inderdaad op 12/12 in de Aldi. http://www.medion.de/md96360/nl Als hij een kopie is van de S271 heeft hij een 8cel batterij, de S271 word enkel met een 8cel geleverd. Ben benieuwd of deze op 19/12 in Aldi België komt. Voor 699 € zeer aanlokkelijk Test van deze laptop; http://www.computerbild.de/artikel/c...0_1822597.html Eind 2006 (dec) was deze 1000-1300 euro. Voor 700 euro heb je weinig 13'' of kleiner. Je hebt er wel een Core 2 Duo T5450 met 1GB ram, 160GB voor. Maar dan 15" wide en 2.4KG. |
![]() |
|
Ik heb hem toch maar niet gekocht. Ik heb m niet écht nodig nodig. Ik heb al een laptop, alhoewel die wel al 3,5 jaar oud is, maar toch. En die 700 euro heb ik ook niet bepaald over. Even verder sparen en wachten op volgende aanbiedingen.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Goede laptop haalt 2.5/3 uur op een lading. Deed mijne ook het eerste jaar, gebruikte wel wat energiebesparing (speedstep naar 800mhz in idle, af en toe scherm dimmen etc). Voordeel is dat praktisch alle lokalen waar ik college had genoeg stopcontacten hadden.. alleen nasty als iemand per ongeluk je stekker uittrekt
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop Kopen SonyVaioDude | 2 | 14-11-2013 20:18 | |
Software & Hardware |
Nog een laptop aankoop topic Briseďs | 6 | 12-12-2007 12:49 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Periodieke Winkel Aanbiedingen Verwijderd | 142 | 15-08-2005 22:35 | |
Software & Hardware |
Eeeeh betaalbare laptops?! ckolder | 2 | 04-09-2003 16:07 | |
Software & Hardware |
Eeeeh betaalbare laptops?! ckolder | 3 | 04-09-2003 16:07 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Sony Vaio FX801 KrizzZzZZzzjE :P | 2 | 08-02-2003 14:35 |