![]() |
|
![]() |
www.haloopschool.tk
Voor in het computerlokaal, mediatheek of gewoon thuis. Je kunt het vrijwel op elke computer spelen (hoe slecht deze ook is) ![]() Het is gewoon halo, zonder single player met een paar multiplayer maps. Erg leuk om met mede scholieren te spelen Meestal moet je het downloaden tot je buroblad, want de meeste documenten van school computers zijn te klein ![]() Als je toch op de site bent, help ons dan, en klik op een paar advertenties, zo krijgen wij ook weer wat geld en kunnen we er meer tijd in steken om een mooiere site te maken met meer spellen (zoals CALL OF DUTY) Op het minkema college in woerden is het al een grote hit, daar word het 200x per dag gedownload. Introduceer het eens op jou school, succes gegarandeerd ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
heb tips gekregen over hoe ik COD ook speelbaar kan maken op scholen, daar ga ik eerst naar kijken.
Voor de rest, je mag het op elke school introduceren als je wilt, is aleen amar meer hits voor mij ![]() + blijven klikken op de ads!
|
Verwijderd
|
Reclame maken is niet de bedoeling
![]() (En als ze je zien gamen, ben je waarschijnlijk nog niet jarig. Op mijn school kregen genoeg leerlingen een compleet computerverbod in de mediatheek na het spelen van games, aangezien dit uitdrukkelijk verboden was; de computers zijn er voor mensen die huiswerk willen maken.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lifestyle |
Bedenk een rage Verwijderd | 91 | 19-03-2003 01:55 |