Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2007, 19:44
Verwijderd
Even nog een verzoekje om wat leuke, interessante en vooral originele tips voor Parijs.

Ik ben al 5-7 keer in de Franse hoofdstad geweest, en ga nu voor een paar dagen erheen met vrienden. Ik hoop dus dat er hier wat mensen zijn die originéle ideeën hebben om te doen in Parijs (denk aan: kleine bijzondere cafeetjes, onbekende plekjes waar veel toeristen niet (aan toe) komen, leuke dingen om 's avonds uit te gaan, die ene supergave jazzclub enz.)

Ben benieuwd!
Advertentie
Oud 13-12-2007, 21:37
Verwijderd
ik ben een keer in een gek futuristisch museumpje geweest, maar het is al zo lang geleden, ik heb echt geen idee meer hoe het heette en wat het nou precies was.

ok, nutteloze post dus...
Oud 13-12-2007, 22:51
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
ik ben een keer in een gek futuristisch museumpje geweest, maar het is al zo lang geleden, ik heb echt geen idee meer hoe het heette en wat het nou precies was.

ok, nutteloze post dus...
Cité des Sciences et de l'Industrie misschien?
Oud 07-01-2008, 14:49
Verwijderd
Als je de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain hebt gezien, kun je een wandeling maken langs allemaal plaatsen die in de film terugkomen, bijv. de groenteman en het groene bruggetje. Het is wel een lange wandeling, maar je moet er iets voor over hebben
Hier is de volledige wandeling te vinden (niets officieëls en ik heb het zelf ook nooit gedaan of zo..)
Oud 07-01-2008, 15:29
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Als je de film Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain hebt gezien, kun je een wandeling maken langs allemaal plaatsen die in de film terugkomen, bijv. de groenteman en het groene bruggetje. Het is wel een lange wandeling, maar je moet er iets voor over hebben
Hier is de volledige wandeling te vinden (niets officieëls en ik heb het zelf ook nooit gedaan of zo..)
Bij die wandeling staat niets over die leuke sluisjes waar Amelie steentjes op het water laat stuiteren. Ik was er niet echt speciaal mee bezig toen ik in Parijs was, maar tijdens een willekeurige verkenningstocht herkende ik dat kanaaltje.
Oud 07-01-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Bij die wandeling staat niets over die leuke sluisjes waar Amelie steentjes op het water laat stuiteren.
Hmm, ik dacht dat ik het er had zien staan, maar dat staat er inderdaad niet. Jammer. Nou ja, misschien weet jij nog waar het is dan?
Oud 07-01-2008, 22:07
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Hmm, ik dacht dat ik het er had zien staan, maar dat staat er inderdaad niet. Jammer. Nou ja, misschien weet jij nog waar het is dan?
Dat is het Canal Saint-Martin, dat HIER begint.
Advertentie

Regels voor berichten