Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor eerste tips: Zie hier
En voor een plaats zou ik een sort of neutrale plek kiezen die jullie allebei niet kennen of een plek die jullie beide juist wel kennen.
|
Verwijderd
|
En dan je ass off vriezen in het park, jaja.
Niets mis met bios, maar zorg in ieder geval dat de avond nog jong is zodat je inderdaad nog even naar een cafeetje kan gaan waar je haar subtiel dronken voert. Dan zorgen dat ze te dronken is om naar huis te gaan zodat ze moet blijven logeren, waar je uitgebreid misbruik van kan maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Slecht plan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar uit eten vind ik persoonlijk wel leuk voor een eerste date. Je kunt dan fijn met elkaar kletsen, net als in het café, maar je hoeft je niet meteen totaal op elkaar te storten, want er is ook nog eten ![]()
|
![]() |
nou, we zijn afgelopen maandag naar een cafe geweest, was heel leuk enzo, gezellig en elkaar goed leren kennen. op de terugweg liepen we door de stad, sloeg ik een arm om haar heen, zij ook om mij en even later nog op een bankje gezeten beetje gepraat, armen om elkaar heen, handen vast enzo. toen gezoend bij afscheid en nog even heel fijn geknuffeld. toen ik thuis kwam zei ze op msn meteen dat ze het hartstikke leuk vond enzo. maarja hoe nu verder? gelijk een 2e date afspreken of wat?
|
![]() |
|
Doe wat jij denkt dat goed is. is jou gevoel er goed bij dan zal het voor jou ook wel goed zijn.
ik heb bijvoorbeeld ooit eens een "date"gehad. en daarbij een totaal onbekend iemand eigenlijk. op de koffie uitgenodigd bij mijn ouders. en ja nu zullen de meeste wel denken kansloos.. maar het tegendeel bleek waar. het was ongelooflijk gezzelig. en alss jij niet weet wat je moet doen, haar nog een keer uitvragen of niet. waarom vraag je dat hier? en niet aan haar?
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dus eigenlijk dat, ookal hebben we gezoend, ik nog niet echt zeker week of zij verliefd op mij is. Moet ik dit gewoon vragen? Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 10:46. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ben ik nou vreemd als ik zeg dat ik in zo'n situatie niet een week zou willen wachten eer ik weer met een jongen afspreek? Als het gezellig was en het klikte, zou ik hem het liefste binnen een week weer ergens willen zien. Niet meteen een dag later, maar een paar daagjes ofzo
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Afspraak vergeten in het ziekenhuis Verwijderd | 21 | 20-12-2009 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Thom de Graaf stapt op [ontwikkelingen] WillKillForSex | 302 | 28-03-2005 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Afspraak op Utrecht CS Een Tweeling | 88 | 30-08-2004 20:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
1e afspraakje scholiertjee | 43 | 06-12-2003 17:14 | |
De Kantine |
Wat doe je aan een huisgenoot die zich niet aan afspraken houdt? Snufje | 59 | 11-11-2003 10:05 |