Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2007, 22:46
Flying_Dutchman
Flying_Dutchman is offline
hey allemaal,

er is dus dat meisje bij mij op school waar ik vreselijk verliefd op ben. we praten heel veel op elkaar via hyves en op school begroeten we elkaar en altijd wel glimlach enzo. nou heb ik gister haar dus verteld dat ik haar echt heel erg leuk vind en gevraagd of ze misschien deze vakantie een keer iets met mij wou gaan doen. ze zei dat ze dat graag wilt. ik helemaal blij natuurlijk
maar wat nu? we wonen meer dan een uur reizen uit elkaar, maar zitten allebei in zwolle op school. is het dan het beste om het afspraakje in zwolle te doen of waar zij woont? en wat is iets leuks voor 1e afspraakje, uit eten? of biscoopje?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2007, 22:58
Rob
Rob is offline
Voor eerste tips: Zie hier

En voor een plaats zou ik een sort of neutrale plek kiezen die jullie allebei niet kennen of een plek die jullie beide juist wel kennen.
Oud 22-12-2007, 08:43
Verwijderd
Geen bioscoop, maar ergens waar jullie wat gezellig kunnen kletsen. Of juist wel debios, met daar achteraan een café in duiken. Ik zou ergens kiezen waar jullie allebei iets kennen, of iig een van jullie. Dan hoef je geen uren rond te zwerven om een leuk gezellig iets te vinden.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:04
Flying_Dutchman
Bioscoop lijkt mij juist heel leuk. Waarom zou dat niet kunnen dan?

En een etentje? Is dat een goed idee?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 10:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Een etentje vind ik niks voor een eerste date en de bios is onpersoonlijk.
Ik zou gewoon een leuk cafeetje induiken waar de sfeer niet te gespannen is en waar je goed kan kletsen om elkaar beter te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:06
Labster
Labster is offline
Hou oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 11:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Bioscoop lijkt mij juist heel leuk. Waarom zou dat niet kunnen dan?
"Hoi! Welke film gaan we kijken?"
-"Die?"
"Is goed"
<twee uur later, in het duister waarin je toch niet tegen elkaar praat>
"Leuke film?"
-"Ja! Nou, doei! We spreken gauw weer wat af!"

Da's een beetje de impressie die ik er bij heb. Het is echt veel leuker om gewoon de stad in te gaan, een cafe'tje of een park of een rivierbedding op te zoeken en daar te gaan praten.
Je wilt immers kijken of het klikt tussen jullie en daarvoor moeten jullie contact hebben.
Oud 22-12-2007, 12:19
Verwijderd
En dan je ass off vriezen in het park, jaja.

Niets mis met bios, maar zorg in ieder geval dat de avond nog jong is zodat je inderdaad nog even naar een cafeetje kan gaan waar je haar subtiel dronken voert. Dan zorgen dat ze te dronken is om naar huis te gaan zodat ze moet blijven logeren, waar je uitgebreid misbruik van kan maken.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:34
Magican
Magican is offline
Citaat:

Niets mis met bios, maar zorg in ieder geval dat de avond nog jong is zodat je inderdaad nog even naar een cafeetje kan gaan waar je haar subtiel dronken voert. Dan zorgen dat ze te dronken is om naar huis te gaan zodat ze moet blijven logeren, waar je uitgebreid misbruik van kan maken.
Oud 22-12-2007, 12:55
Flying_Dutchman
Citaat:
Hou oud zijn jullie?
17

ik weet nog wel een leuk loungecafe, denk dat ik dat maar voorstel.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 14:57
ecrivaine
ecrivaine is offline
Genoeg leuke cafeetjes in Zwolle in elk geval. Maar van tevoren een filmpje is ook nooit weg.
Oud 22-12-2007, 20:14
Poepkind
Poepkind is offline
ik denk dat t leuk is om ergens in een cafe te aan zitten, en gewoon nog maar zien of die film wat word.
Oud 22-12-2007, 20:35
Promillage
Promillage is offline
Citaat:

En dan dat kind verder drogeren en anaal nemen als ze voorover kukelt?

Slecht plan.
Oud 22-12-2007, 22:33
Verwijderd
Ieder zijn ding
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 01:36
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
"Hoi! Welke film gaan we kijken?"
-"Die?"
"Is goed"
<twee uur later, in het duister waarin je toch niet tegen elkaar praat>
"Leuke film?"
-"Ja! Nou, doei! We spreken gauw weer wat af!"

Da's een beetje de impressie die ik er bij heb. Het is echt veel leuker om gewoon de stad in te gaan, een cafe'tje of een park of een rivierbedding op te zoeken en daar te gaan praten.
Je wilt immers kijken of het klikt tussen jullie en daarvoor moeten jullie contact hebben.
Een rivierbedding nog wel. Dat heb ik nog nooit gehoord. "he zullen we om 3 uur afspreken in de rivierbedding?' Vermakelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 06:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Niets mis met bios, maar zorg in ieder geval dat de avond nog jong is zodat je inderdaad nog even naar een cafeetje kan gaan.
Dit dus
Maar uit eten vind ik persoonlijk wel leuk voor een eerste date. Je kunt dan fijn met elkaar kletsen, net als in het café, maar je hoeft je niet meteen totaal op elkaar te storten, want er is ook nog eten Daarna kun je natuurlijk gewoon blijven hangen.
Oud 23-12-2007, 11:58
Verwijderd
En dan natuurlijk wel zelf de portemonnee trekken hm, nobody likes a cheapskate
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 14:13
Malossi
Malossi is offline
de Kroeg in natuurlijk! Heilige plek om contacten te maken of bij te leggen...
Oud 28-12-2007, 17:22
Flying_Dutchman
nou, we zijn afgelopen maandag naar een cafe geweest, was heel leuk enzo, gezellig en elkaar goed leren kennen. op de terugweg liepen we door de stad, sloeg ik een arm om haar heen, zij ook om mij en even later nog op een bankje gezeten beetje gepraat, armen om elkaar heen, handen vast enzo. toen gezoend bij afscheid en nog even heel fijn geknuffeld. toen ik thuis kwam zei ze op msn meteen dat ze het hartstikke leuk vond enzo. maarja hoe nu verder? gelijk een 2e date afspreken of wat?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 17:31
rensd
rensd is offline
Denk aan de 3-dagen regel..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 18:02
Flying_Dutchman
Citaat:
Denk aan de 3-dagen regel..
en dat is?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 18:11
rensd
rensd is offline
Citaat:
en dat is?
Nooit te hard van stapel lopen..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 18:13
Flying_Dutchman
Citaat:
Nooit te hard van stapel lopen..
hoe moet ik het dan wel aanpakken?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 18:20
Bhoebha!
Bhoebha! is offline
Doe wat jij denkt dat goed is. is jou gevoel er goed bij dan zal het voor jou ook wel goed zijn.

ik heb bijvoorbeeld ooit eens een "date"gehad. en daarbij een totaal onbekend iemand eigenlijk. op de koffie uitgenodigd bij mijn ouders. en ja nu zullen de meeste wel denken kansloos..
maar het tegendeel bleek waar. het was ongelooflijk gezzelig.

en alss jij niet weet wat je moet doen, haar nog een keer uitvragen of niet. waarom vraag je dat hier? en niet aan haar?
Oud 29-12-2007, 10:38
Flying_Dutchman
Citaat:
Doe wat jij denkt dat goed is. is jou gevoel er goed bij dan zal het voor jou ook wel goed zijn.

ik heb bijvoorbeeld ooit eens een "date"gehad. en daarbij een totaal onbekend iemand eigenlijk. op de koffie uitgenodigd bij mijn ouders. en ja nu zullen de meeste wel denken kansloos..
maar het tegendeel bleek waar. het was ongelooflijk gezzelig.

en alss jij niet weet wat je moet doen, haar nog een keer uitvragen of niet. waarom vraag je dat hier? en niet aan haar?
ik snap niet wat je bedoeld

Ik bedoel dus eigenlijk dat, ookal hebben we gezoend, ik nog niet echt zeker week of zij verliefd op mij is. Moet ik dit gewoon vragen?

Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 10:46.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2007, 11:13
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat zou ik niet meteen vragen. Wel een tweede date doen, en daarna weer verder kijken.
Oud 29-12-2007, 11:35
Flying_Dutchman
Citaat:
Dat zou ik niet meteen vragen. Wel een tweede date doen, en daarna weer verder kijken.
Ok. Afgelopen maandag ben ik met haar uit eten geweest. Wanneer is dan weer een goed moment om iets te gaan doen? Deze vakantie nog, of kan ik beter iets langer wachten?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Je zou haar op 1 januari kunnen bellen om gelukkig Nieuwjaar te wensen...en zo het balletje laten rollen..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 11:54
Flying_Dutchman
Citaat:
Je zou haar op 1 januari kunnen bellen om gelukkig Nieuwjaar te wensen...en zo het balletje laten rollen..
Hele goede!!

Thx, had daar nog niet aan gedacht! Zowiezo dat ik dat ga doen!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 18:12
metallica
metallica is offline
Ben ik nou vreemd als ik zeg dat ik in zo'n situatie niet een week zou willen wachten eer ik weer met een jongen afspreek? Als het gezellig was en het klikte, zou ik hem het liefste binnen een week weer ergens willen zien. Niet meteen een dag later, maar een paar daagjes ofzo
Oud 29-12-2007, 18:58
Flying_Dutchman
Is niet vreemd toch? Ik wil haar ook zo snel mogelijk weer zien. Ma ik probeer voor deze vakantie nog een 2e afspraakje te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten