|
|
Bekijk resultaten poll: S&M chatkanaal? | |||
Ik vind het een leuk idee want... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 50.00% |
Ik vind het een slecht idee want... |
3 | 25.00% |
Geen mening |
3 | 25.00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Sinds enige tijd vertoef ik veel op bepaalde kanalen op verschillende irc.servers.
Ik chat nu regelmatig op een kanaal waar iedereen technische vragen stellen en andere mensen meteen deze beantwoorden. (zie bijvoorbeeld de live- stream van Chris pirillo en zijn youtube kanaal Nu ben ik op het idee gekomen om voor te stellen om zo'n kanaal op te zetten, speciaal voor alle geregistreerde leden van dit forum met technische vragen. En dat het een uurtje per dag (bv rond 19.00) bemand word door een paar vaste posters/beheerders, die andere mensen kunnen helpen. Voordelen:
Ik ben nieuwsgierig naar jullie antwoord. Dus zouden jullie ff het bovenstaande poll ff invullen en ff een post achterlaten wat jullie er van vinden? Offtopic: Kan ff een beheerder ff een poll toevoegen, met keuzes: " Ik vind het een leuk idee!" "Ik vind het een slecht idee, want...." "Geen mening."
Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 18:59. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|