Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2008, 18:33
klein vraagje
hallo allemaal

ik maak voor school een werkstuk over koolstofmonoxidevergiftiging, en als een onderdeel wilde ik graag iets uitleggen over de behandeling van koolstofmonoxide in het ziekenhuis en hoelang die behandeling duurt enz.. Nu kan ik naar het ziekenhuis gaan om het te vragen, maar het is maar een klein onderdeel, dus teveel moeite...

Dus als iemand van jullie mij iets kan over behandeling van koolstofmonixidevergiftiging vertellen.. graag!
Advertentie
Oud 07-01-2008, 18:59
Vinniebar
Vinniebar is offline
Ooit van Google gehoord?
Oud 07-01-2008, 19:33
ILUsion
ILUsion is offline
Wel, we kunnen natuurlijk allemaal mooi antwoorden; maar eigenlijk is dit maar een klein topic, dus te veel moeite...

In iets duidelijkere taal: we zijn geen bende aapjes die jouw werk gaan maken; we zijn steeds bereid je te helpen, maar je moet tenminste zelf ook al een beetje moeite doen. Vind je het te veel moeite om tot aan het ziekenhuis te gaan; dat begrijp ik best; maar dan moet je ook niet verwachten dat er veel mensen hier staan te springen om het voor je te doen...

Maar ik doe nog wel eventjes de moeite om er een slotje op te gooien voor je (en een tag in de titel te gooien, zoals het hoort)

Regels voor berichten