Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2008, 13:47
Hulk
Hulk is offline
Mijn vrienden en ik zijn er ondertussen zo ongeveer uit dat we naar Bulgarije op vakantie gaan komende zomer . Is iemand hier al eens geweest?

M'n eerste indruk als ik kijk op internet is wel goed, appartementen kosten weinig geld en dan heb je een viersterrenappartement met satelliet-tv, airco en je afwas wordt zelfs gedaan.

Welke appartementen raad je aan? En welke restaurants/discotheken?
Oud 11-01-2008, 14:30
Ehren18
Ehren18 is offline
Ik las op internet veel goeds hierover dus ben ook gaan zoeken, alleen kon ik uit Nederland geen direct goedkope vluchten vinden. Vanuit Duitsland schijnen er wel een paar te zijn maar dat is zelf al 300km rijden dus heb het liefst Schiphol. Alleen Arke vloog er dacht ik op (weet niet zeker, was al tijdje geleden dat ik het bekeek) en die vond ik nogal prijzig. Dus hoe denk jij erheen te gaan? En dan Burgas of Varna (Zuid of Noord)? Wat je ook kunt doen is een eigen villa huren, zo doen wij het meestal, weet niet met hoeveel man je gaat, maar als je met 5 of meer gaat is dat vaak goedkoper. Overigens schijnt het heel goedkoop te zijn, eten, drinken etc.

Er schijnen ook veel mensen uit Scandinavië op vakantie te gaan, dus als je Zweeds Blond zoekt zit je wel goed Ga zelf dit jaar beetje door Polen richting Roemenië trekken dus wie weet vereer ik Bulgarije nog met een bezoekje!
Oud 12-01-2008, 12:54
senorita_01
senorita_01 is offline
Zeker doen naar Zonnestrand! Ik ben er afgelopen zomer geweest en het was echt heel erg toff! Appartamenten en reis zijn niet echt duur vond ik.. en wij hadden voor zon 400 euro toch wel een redelijk groot appartament voor z'n 5een. Je moet er alleen niet vanuit gaan dat je afwas enzo gedaan wordt Bij ons zouden ze ook 2x per week de handdoeken verschonen en elke dag komen schoonmaken. Ik denk dat ze misschien 5x langsgeweest zijn in de 12 dagen dat we er verbleven. En schoonmaken houdt bij hun in: ff de bedden opmaken en dan gaan we weer. Maar voor de rest was het echt super! Heerlijk weer (30 graden elke dag).. en het is er erg goedkoop. Strand is meestal vlakbij en het centrum is ook erg leuk! Heel veel uitgaansgelegenheden. Ik zeg: zeker doen! Wij gaan misschien dit jaar ook wel weer, zo toff hebben we het gehad
Oud 12-01-2008, 18:52
Hulk
Hulk is offline
is het écht zo goedkoop? toen ik in hongarije was werd me ookverteld 50 cent voor een biertje, maar uiteindelijk is er mss één café waar het zo goedkoop is en de rest betaal je alsnog 2of3 euro.
Oud 12-01-2008, 19:14
senorita_01
senorita_01 is offline
nee het is ECHT goedkoop! Voor bier en wijn moet ik eerlijk zeggen dat ik niet meer zo goed weet hoe duur dat is.. ik denk rond 1 euro ofzo..
Weet nog wel dat we in een bar kwamen en daar waren de cocktails 3 euro.. en aangezien het van 8 tot 12 ofzo happy hour was, kreeg je 2 cocktails voor 3 euro. Dus dat was echt geniaal! Maar Bulgarije is nog heel erg in opkomst (weet niet hoe dat met Slovenie zit..), maar ik vond het iig echt heel goedkoop! Ook het eten.. voor een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht betaal je meestal zon 12-15 euro. 1e drankje krijg je meestal gratis enzo..
En er zijn idd heel veel mensen uit scandinavie.. aangezien de drank daar heel duur is kunnen ze in bulgarije helemaal los. Wij zijn ook nog een avondje met wat zweedse meiden op stap geweest en die liepen daar ook flink met geld te smijten
Oud 13-01-2008, 00:44
Ehren18
Ehren18 is offline
Hoe had je die vakantie precies geregeld? All-in, zelf alles bij elkaar gezocht ?
Oud 13-01-2008, 13:07
senorita_01
senorita_01 is offline
Nee we hadden niet All-in.. gewoon alleen het appartament omdat we niet alleen maar bij ons appartament wilden hangen maar lekker in dat dorp uit eten wilden enzo. Maar gewoon via gogo.nl geboekt. Kzag al wel dat het appartament waar wij vorig jaar zaten er niet meer tussen staat Maar wel genoeg keus evengoed.
Oud 02-06-2008, 23:45
Hulk
Hulk is offline
We hebben uiteindelijk voor Riviera Blue gekozen (het appartement..)

Zijn er ondertussen al meer mensen die hier heen gaan?

Regels voor berichten