Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat mij betreft had het tot een maand of 3, of "desnoods" een half jaar ook best mogen blijven bestaan, maar ik heb hier ook absoluut geen problemen mee. Vroeger werd Onzin veel vaker gepruned en toen bleven topics óók geen jaar bestaan. Ik vind Onzin juist een fijn forum omdat je er opener kunt zijn over privédingen zonder dat het tot in de lengte der dagen blijft bestaan. Ik vind een jaar op Onzin echt enorm lang en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die die topics nog teruglezen, tenzij ze het graag nutteloos uppen en dat is sowieso irritant. Daarnaast is al gezegd dat er de volgende keer weer op reactiedatum in plaats van openingsdatum gepruned wordt, dus goedlopende topics die geupt worden omdat ze leuk zijn blijven dan gewoon bestaan. Verandert er dus niet zoveel ten opzichte van vroeger? Dat er nu zolang niet gepruned is had er mee te maken dat de nieuwe forumsoftware bij het verwijderen van posts of topics ook de postcount naar beneden bijstelde.
Katertje, in het topic dat ik vannacht geopend had, op pagina twee geloof ik ![]() |
![]() |
|
Het is inderdaad jammer dat er ook een aantal 'leuke' topics zijn verdwenen, maar het barstte ook van de onzinnige ups. Daar is helaas geen onderscheid tussen gemaakt en dat was ook behoorlijk lastig geweest.
Dus sorry, lieve onzinners, dat er zo radicaal gepruned is, maar dat was gewoon even het handigst. Het zal niet meer gebeuren. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Alle topics van en over een bepaalde forum(st)er verwijderen Axel11 | 146 | 21-02-2015 21:10 | |
De Kantine |
Iaas. 120 Verwijderd | 500 | 15-01-2008 15:52 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 |