Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2008, 19:36
Katertje
Katertje is offline
Kan dat gewoon op last post gedaan worden standaard?
Er zijn namelijk topics die heel lang geleden gestart zijn maar nog regelmatig in gebruik zijn. Die topics worden ook regelmatig geupt om ze te behoeden voor de prune. Op deze manier schiet dat natuurlijk geen zak op.
Advertentie
Oud 14-01-2008, 19:38
Verwijderd
Eens!
En ook een maand vind ik behoorlijk jammer. Waarom niet een half jaar en dan standaard de topics van vandaag - 6 maanden, waar voor het laatst in gereageerd is?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:41
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Volgende keer prunen we wel gewoon weer op datum laatste reactie, maar Onzin had inmiddels 2.400.000 posts en het aantal onzinnige ups werd inderdaad heel irritant. Jammer dan dat er een paar chattopics zijn verdwenen, dan maak je toch nieuwe?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:41
Verwijderd
stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:45
Katertje
Katertje is offline
@bloem (quote werkte niet )
Oh pardon
Waar stond dat?
Oud 14-01-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
quotebloem/marco
Ik vind het gemeen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:51
Verwijderd
Citaat:
kaas
Dat zal allemaal wel, maar hoeveel meer posts denk je dat daarmee verwijderd zijn? Ik denk dat er 300.000 overgebleven zouden zijn, misschien iets meer vanwege rustige tijd tijdens de feestdagen. 300K is nog steeds verschrikkelijk acceptabel toch? Helemaal omdat men het hier eerst laat oplopen tot 2.400.000
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:55
Verwijderd
Citaat:
stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:58
PV
PV is offline
@ M@rco
een paar chattopics? doe es niet zo denigrerend
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:09
Bloem
Bloem is offline
Wat mij betreft had het tot een maand of 3, of "desnoods" een half jaar ook best mogen blijven bestaan, maar ik heb hier ook absoluut geen problemen mee. Vroeger werd Onzin veel vaker gepruned en toen bleven topics óók geen jaar bestaan. Ik vind Onzin juist een fijn forum omdat je er opener kunt zijn over privédingen zonder dat het tot in de lengte der dagen blijft bestaan. Ik vind een jaar op Onzin echt enorm lang en ik denk dat er maar weinig mensen zijn die die topics nog teruglezen, tenzij ze het graag nutteloos uppen en dat is sowieso irritant. Daarnaast is al gezegd dat er de volgende keer weer op reactiedatum in plaats van openingsdatum gepruned wordt, dus goedlopende topics die geupt worden omdat ze leuk zijn blijven dan gewoon bestaan. Verandert er dus niet zoveel ten opzichte van vroeger? Dat er nu zolang niet gepruned is had er mee te maken dat de nieuwe forumsoftware bij het verwijderen van posts of topics ook de postcount naar beneden bijstelde.

Katertje, in het topic dat ik vannacht geopend had, op pagina twee geloof ik
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:17
PV
PV is offline
Dat er gepruned is, prima, maar juist die leuke topics, sommige nog uit 2006, waren leuk ómdat ze steeds geupt werden. Maar dat schijnen sommigen niet te snappen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:20
Bloem
Bloem is offline
Dat snap ik wél, dat is alleen een beetje moeilijk terug te draaien en daar wordt de volgende keer wel rekening mee gehouden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:23
PV
PV is offline
Ik doelde op M@rco jammer dat het niet meer terug te draaien is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:25
Bloem
Bloem is offline
Oh oke Ik vind het namelijk ook jammer dat bijvoorbeeld het wereldbeker schaatsen topic weg is. Maar goed, da's dan voor een volgende keer om rekening mee te houden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:28
M@rco
M@rco is offline
Het is inderdaad jammer dat er ook een aantal 'leuke' topics zijn verdwenen, maar het barstte ook van de onzinnige ups. Daar is helaas geen onderscheid tussen gemaakt en dat was ook behoorlijk lastig geweest.

Dus sorry, lieve onzinners, dat er zo radicaal gepruned is, maar dat was gewoon even het handigst. Het zal niet meer gebeuren.
Oud 15-01-2008, 14:37
Verwijderd
Ik blijf erbij dat het niet het handigst was wegens de eerder aangegeven redenen. Maargoed, we hebben er toch geen fluit over te zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 20:26
Verwijderd
Oh ja, dat gepruun was echt dikke aanstellerij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten