Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Dit concept vind ik...
...aantrekkelijk, daar heb ik wel oren naar! 3 27.27%
...goed, maar ikzelf heb het niet nodig. 6 54.55%
...matig, je zou het concept moeten uitbreiden. 1 9.09%
...slecht, dit bestaat al. 0 0%
...slecht, niemand heeft hier behoefte aan. 0 0%
...geen idee, ik wil resultaat zien. 1 9.09%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2008, 12:59
Klaas B.
Klaas B. is offline
Beste forumleden,

Ik wil aan jullie graag een concept voorleggen, met de werktitel 'Sportgenoot Gezocht'.

Het concept is vrij simpel en af te leiden uit de naam; een site waarop je op zoek kunt naar een sportgenoot bij jou in de buurt. Voor zover ik weet zijn er nog weinig of geen sites waarop deze mogelijkheid beschikbaar is, en ikzelf zou het een fijne toevoeging op het web vinden.

Via deze site wordt het mogelijk in te voeren welke sporten je beoefent, wat je zoekt en in welke regio je iemand zoekt. Om enigszins een indicatie te krijgen van de belangstelling van het 'grote publiek', wil ik graag bij dezen jullie mening peilen.

Zou je behoefte hebben aan zo'n site?

Eventuele opmerkingen of toevoegingen op het concept zijn uiteraard welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2008, 19:31
Verwijderd
Hangt af van je implementatie en website. Als het fatsoenlijk werkt, er fatsoenlijk uitziet (en dus ook makkelijk te navigeren is), dan zou het wellicht wel handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 21:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Plaats eens een link mocht je al wat werkends hebben. Klinkt opzich wel nuttig en kan me niet iets soortgelijks voor de geest halen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 09:56
Klaas B.
Klaas B. is offline
Bedankt voor de reacties!

Het posten van een link wordt wat lastig, gezien het hele gebeuren nog in de conceptfase verkeert. Zodra iets online staat, laat ik het gelijk weten!

Verdere suggesties/opmerkingen zijn verder natuurlijk altijd welkom.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 10:24
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Vind het een goed idee. Persoonlijk vind ik sporten in verenigingsverband het leukst maar dit kan zeker een drempel wegnemen voor mensen die willen beginnen met hardlopen of iets dergelijks. Dan is het toch gezelliger als je dat samen kan doen. Wat me trouwens ook leuk lijkt is dat je een optie in bouwt om met meerdere mensen af te kunnen spreken om ergens in een park te gaan voetballen of basketballen ofzo (misschien was je dat al wel van plan). Daar zou ik wel in geinteresseerd zijn.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 12:51
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Als looptrainer moedig ik zo'n site zeker aan. De meeste excuses voor niet trainen (voor recreatieatleten) komt vaak uit het 'geen zin' principe.. je hebt vrij veel motivatie nodig als je bijvoorbeeld alleen een uur wil gaan hardlopen.. met z'n tweeën zal die motivatie zeker gestimuleerd worden goed idee dus.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 21:08
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik vind het idee goed, ik heb optie 2 gekozen, omdat ik 60 procent van mijn trainingen met een groep doe, maar het is zoals mavie zegt zeker motivatiebevorderend, en gewoon leuk om in contct te komen met mede 'sportbeoefenaars'
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.