Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan rest nog alleen het in bedwang houden van je hormonen. Want het lijkt me wel dat je dat heel erg slecht kunt als je gewoon op "een verleidelijk aanbod" ingaat. Als dat één keer gebeurt, dat kan ik nog wel enigszins begrijpen, hoewel het sowieso dom is om gewoon zomaar met het eerste meisje dat aankomt met "een verleidelijk aanbod" het bed in te duiken. Misschien moet je daar eens aan werken.
En als dat klein beetje aangeschoten zijn daar al voor zorgt, dan drink je nog gewoon alleen maar frisdrank tijdens het uitgaan, is dat probleempje ook opgelost. Mja, waarom zou je dat doen, zomaar met een wildvreemde het bed in duiken? En zelfs als de ex-vriendin van jouw beste vriend je vraagt, terwijl het net twee weken uit is, dan doe je dat gewoon? Gaat er dan niet een belletje bij je rinkelen als zij dat vraagt? Dus dat zij jouw beste vriend nog eens een keer extra pijn wil doen, maar dan wel via jou, omdat ze dan wss weet dat jij altijd op zulke aanboden ingaat?
||
![]() |
Citaat:
En ik moet idd vaker nee leren zeggen. En ik heb niet gezegd dat het aangeschoten zijn daarvoor zorgt? Ik regel wel telefoonnr's/msn's tijdens t uitgaan maar de laatste tijd beperk ik me bij t uitgaan wel tot t dansen enz. Maar ik denk dat ik in t vervolg alleen voor het dansen moet gaan dan. En ze vroeg het me niet direct, het gebeurde gewoon. Ik ging erheen met de bedoeling samen een dvd-tje te kijken, mja ik had beter kunnen weten, want na 2min zoende we al en van het 1 kwam het ander. Maar dit was echt puur ongepland. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, idd Je had beter moeten weten en je kunt voor zoiets geen excuus zoeken en ook niet hebben. Hoe zou jij je voelen als jij die jongen was en jouw beste vriend had seks gehad met je ex, terwijl het pas twee weken uit was? En zoiets gaat toch echt niet vanzelf lijkt me, vooral niet als het de ex van je beste vriend is. Als jij nog zit met je ex en je wil zo graag seks hebben, ga dan naar een bordeel toe, daar doe je er niemand pijn mee.
En als dat te duur is en je zoekt toch uitvluchten, ga dan gewoon eens een keer goed met je ex praten. Of met een psycholoog. Ik bedoel, als je voor je 17e al allerlei one night stands had en seksdates via internet en je kunt nu ook niet van de meisjes afblijven, zelfs niet van de ex van je beste vriend, dan moet je toch echt eens goed gaan praten, want ik denk niet dat het gewoon is dat je je rot voelt doordat de relatie met je ex stukliep.
|
Verwijderd
|
Het gaat niet zo zeer om je bedoelingen, maar om wat je daar mee doet.
Als je er vanaf wilt, dan moet je het niet meer doen (misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch), laat staan situaties opzoeken waar het bij zou kunnen gebeuren. Probeer over je ex heen te komen: praat erover met mensen, schrijf er over, enz. als je niet naar een psycholoog wilt. En zoek andere manieren om afleiding te vinden, ga werken, sporten, ... Als je het zelf niet op kunt lossen, dan lijkt het me verstandig om toch hulp te zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar de afleiding die je hebt is kennelijk niet genoeg/niet op de juiste momenten om niet met 'iedereen' het bed in te duiken (dit ook ivm "ik zoek gewoon uitvluchten").
Geen uitvluchten meer bedenken (iig niet dit soort dingen), zie het onder ogen...als je dat niet doet, dan blijft het een probleem, denk ik. Om het te verwerken moet je er wat mee doen, en dan niet er voor vluchten. |
![]() |
|
Iemand die zichzelf Pimplicious noemt heeft sowieso al een totaal verkeerd beeld van zaken. Pas dat hiphop-clips-beeld van relaties aan, of ga in een klooster om erger te voorkomen zou ik zeggen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Algemene schoolzaken |
Totaal de weg kwijt... abctje | 5 | 31-08-2010 20:14 | |
De Kantine |
hoeveel kinderen wil jij? Mark52 | 191 | 28-08-2010 21:50 | |
De Kantine |
Wat voor bijzondere/opvallende mensen ken jij? Verwijderd | 50 | 24-08-2009 14:30 | |
De Kantine |
Schrijf (typ) een liefdesbrief Verwijderd | 98 | 10-09-2007 18:00 | |
Liefde & Relatie |
vriend, harddrugs.. bj0etiejfreak | 75 | 09-05-2004 15:35 |