Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2008, 03:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, ook maar een poging wagen. Ik heb kort geleden een nieuwe mp3 speler moeten aanschaffen en heb toen gekozen voor de Philip Go Gear. De bijbehorende software geinstalleerd op mijn computer, want dat stond nadrukkelijk op de verpakking. Vervolgens heb ik de mp3 speler via de usb aangekoppeld, mijn computer herkent hem en alles gaat goed. Vervolgens ben ik er muziek op aan het zetten via copy paste, maar ineens wordt het schermpje zwart. Schermbeveiliging lijkt nog logisch, maar mijn computer kan ook geen bestanden meer verplaatsen naar het aparaat. Knopjes drukken op de mp3 speler helpt niet, opnieuw proberen via mijn computer de mp3 speler te laden ook niet. Het enige wat helpt is hem opnieuw inpluggen, maar na een aantal seconde gebeurt precies hetzelfde.

Dit is behoorlijk irritant, vooral omdat mijn mp3 speler dan niet meer op schijnt te laden. Ik heb behoorlijk rond zitten zoeken bij mijn firewall instellingen, instellingen waarop de bijgeleverde software werkt (ik gebruik vista, dat kon misschien problemen opleveren dacht ik), enzovoorts. Uiteindelijk uit pure wanhoop de software gedeïnstalleerd. De keer erop laadde mijn mp3 speler gewoon op, hij viel niet uit of wat dan ook.

2 dagen later wilde ik hem weer opladen, maar nu krijg ik gewoon een foutmelding dat mijn computer de mp3 speler niet meer herkent. De mp3 speler krijg ik niet meer aan, en ik moet de resetpin gebruiken om hem weer werkend te krijgen. Software op m'n computer opnieuw geïnstalleerd en nou werkt hij deze keer weer, maar ik vrees uiteraard alweer voor de volgende keer.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Software updates heb ik allemaal al geprobeerd, instellingen zijn het dus ook niet.. ik weet het niet meer.

Alvast bedankt.
Oud 22-01-2008, 08:18
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
probeer het eerst nog een keer.. je weet maar nooit.. of je moet de hoeveelheid muziek die je er nu op hebt goed vinden en een usb netstroom adapter gebruiken..
Oud 22-01-2008, 10:26
Verwijderd
Gewoon terugbrengen, dat is gewoon een defecte Go Gear. Mijn Go Gear HDD deed dat ook, teruggebracht en nieuwe gekregen.
Overigens is de tijd die het duurt om nummers over te zetten echt bedroevend. Dat kun je het beste 's nachts doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:45
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
heeft het geen usb 2.0?
Oud 22-01-2008, 15:43
Verwijderd
Jawel, het werkt wel via USB2.0 maar de software (MusicMatch Jukebox) is gewoon zó extreem baggertraag, dat schiet niet op.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 16:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind de duur opzich wel meevallen. Maar als het defect is zou hij het helemaal niet moeten doen, lijkt me, niet soms perfect en soms niks.
Reageren

Regels voor berichten