Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2008, 11:18
mlein
mlein is offline
Wie gaan er dit jaar auditie doen op een toneelschool? En wat moeten jullie voorbereiden? En hebben jullie een vooropleiding gedaan?
Ik ga zelf auditie doen voor artEZ in arnhem, heb er erg veel zin in. Ik krijg zaterdag als het goed is de tekst die ik moet leren voor 9 feberuari. Zijn er nog meer mensen die bij artEZ auditie gaan doen voor dit jaar?
Advertentie
Oud 21-09-2009, 13:36
Bobbie1990
Bobbie1990 is offline
Ik ga bij bla de Vooropleiding Toneelschool (de Topklas) volgen en dit jaar auditie in Amsterdam, Arnhem en Maastricht. Misschien ook Utrecht. Je krijgt bij de AAAcademie, eigenlijk ActeerAcademie Amsterdam een goede, persoonlijke begeleiding en Suzanne van de Moore (de docente) heeft een vriendin van mij geholpen en zij studeerde dit jaar af aan de toneelschool Amsterdam. In elke klas van de toneelscholen in Maastricht en Amsterdam zaten de afgelopen jaren wel een paar leerlingen van haar, dus ze moet wel goed zijn. Hoop dat het mij ook lukt. Vorig jaar in de 3e ronde afgewezen, maar ik mag terug komen(!) dus nu ga ik wat beter beslagen ten ijs (en ouder en wijzer). Je moet maar even op de site kijken. Je kan haar ook gewoon bellen, dan kan even bespreken of het wat voor je is. Ik heb het nummer even niet, maar staat op de site bla. Succes!

Laatst gewijzigd op 21-09-2009 om 20:59.
Oud 21-09-2009, 13:43
Bobbie1990
Bobbie1990 is offline
Ik heb het nummer van bla nog even opgezocht: 1234567890 of 0987654321. Je kan gewoon inspreken, want ze zit vaak in een les of repetitie, maar dan belt je wel terug. Zit ook zo'n inschrijfformulier op de site.
Groetjes!
Bobbie

Laatst gewijzigd op 21-09-2009 om 21:00. Reden: telefoonnummers doen we niet aan hier
Oud 21-09-2009, 20:57
WolterB
WolterB is offline
Na bijna 2 jaar heeft de topicstarter hier niet veel meer aan, dit lijkt verdacht veel op reclame én telefoonnummers zijn niet toegestaan.

Regels voor berichten