Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Tentamens heb ik net gehad ![]()
||
Citaat:
![]() *head to desk*
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben naast een gezamelijk cijfer ook nog iets wat ze peerassement noemen. Daarin kan je je groepsgenoten individueel beoordelen op hun functioneren binnen de groep. En dan op verschillende onderdelen als samenwerken, collegialiteit, netheid etc. Als dan blijkt dat iemand minder heeft gefunctioneerd dan de rest gaan er punten van het groepscijfer af.. Dit lijkt een goede motivatie te zijn voor iedereen om goed mee te werken..
En als je een tutor hebt die er niks aan doet? Zeuren bij de decaan ofzo, want je mag op zijn minst toch wel goede begeleiding krijgen |
![]() |
|
Kun je niet switchen van Hogeschool? Ik studeer aan de Hogeschool Rotterdam, ben nu aan het afstuderen en heb in alle jaren van mijn opleiding maar een keer een project met anderen moeten doen. De rest was allemaal zelfstandig. Ik weet niet of dit voor alle opleidingen van de Hogeschool Rotterdam geldt (geloof eigenlijk van niet) en ik weet niet of ze jouw studie aanbieden, dat zou je dan even moeten nakijken/navragen.
||
Citaat:
![]() Weetje, ik moest deze periode ook een opdracht maken met zijn 3e. We hebben al het werk met zijn 2e gedaan, omdat de 3e persoon nooit op school komt en van die dingen inleverde die je eerst nog moest gaan bewerken voordat je het kon uitprinten. Gelukkig is dat project nu af, maar wij hebben er wel bijgezet dat hij bijna niets heeft gedaan. Maar hij kmt ook dus nooit op school en heeft nu nog niet eens zijn tentamen gemaakt. (hij lag waarschijnlijk in bed of had de trein gemist) ![]() In het 2e jaar zal het denk wel beter worden, want dan zijn de ongemotiveerde personen waarschijnlijk al uitgevallen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Samen lukt het ons prima, de samenwerking gaat super!! (met zijn 2e) Nu maar hopen dat ik die studiepunten krijg!!!! (Heb ze meer dan verdient vind ik...) Tripp,
|
Verwijderd
|
Van dat soort lieden moet je er dan ook gewoon keihard bij je begeleider/vakdocent/tutor whatever aangeven dat ze zo doen. Werken met mensen die het groepsproces zodanig frustreren kost veel te veel energie aan randjesgebitch en ze doen vrijwel nooit wat er van ze verlangt wordt.
Laatst gewijzigd op 30-01-2008 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Morgen zal die ene gast er bij ons denk ik wel achter komen dat wij hem een slechte beoordeling hebben gegeven. Eens kijken of hij nog boos word..... ![]() We zullen het morgen weten.... maar ik ga gewoon wel recht voor mijn mening uitkomen. Hij weet niet half hoeveel werk wij wel niet hebben moeten doen! Tripp,
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat soort momenten maakt alles weer helemaal goed. ![]()
|
Ik heb deze opleiding ook gedaan en ik had in november van mijn eerste jaar al besloten om om de redenen die jij aangaf weg te gaan. Een vriend van mij is vierdejaars en als ik hoor wat hij weet over communicatie (ik studeer nu communicatie namelijk) dan is dat echt beroerd weinig voor een opleiding die COMMUNICATION and multimedia design heet. De projectgroepen zijn dramatisch, sowieso dat je met acht mensen bent, ziet er altijd wel één tussen die niets doet. Maar erger je je niet aan het niveau. Ik had het in november al gezien daar en haalde achten en negens omdat het zo makkelijk was. Tentamens sloegen al helemaal nergens op. Deze opleiding mag geen hbo opleiding zijn naar mijn mening.
Ik weet ook niet of het nu nog zo is dat je één project per blok hebt en ongeveer 2 vakken a 2 uur per week. Dus dat alles draait om het project. Want dat stond mij nog het meeste tegen dat er totaal geen verdieping is. Nou dit was mijn klaagzang over de opleiding. Ik zou gewoon stoppen en naar Rotterdam gaan daar is CMD wel goed. Ik ben al wel drie jaar weg dus misschien is het niet meer zo erg als toen. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens wel wat meer dan 2 vakken per week, ik maak soms best lange dagen ![]()
|
precies de reden waarom ik met CMD was gestopt.. en R'dam is inderdaad beter dan Den Haag. na een half jaar hbo-hel ben ik naar de universiteit gegaan. ik heb nog niets in groepsverband of project moeten doen, heerlijk.
|
![]() |
|
|