Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was tot gisteren in Athene, hotel Plaka is wel een aanrader iig(ook heeeeel goed aangeschreven op zoover.nl). Dat hotel heeft ook een 'zusje': hotel Hermes.
Maarrrr ik vond Athene zelf niet echt leuk dus, oke je hebt de Akropolis maar echt, het was zo'n chaos en drukte, ongelofelijk. En alles is helemaal volgebouwd, je kunt kerkjes amper vinden omdat er overal flats tussen staan. En eigenlijk heb je buiten de Akropolis weinig om te zien. En naar de haven zou ik al helemaal niet gaan (Piraeus) want omg chaosx100000. Ik had bedacht dat het leuk was om naar een eilandje te gaan: Hydra, maar die ferries gingen niet omdat het slecht weer was, dus ging ik naar Aegina, nou vervolgens gingen er geen ferries meer terug naar Athene ( ![]() Dus: eerst het weerbericht checken. Verder over hotel Plaka trouwens: - Je hebt geweldig uitzicht op de Akropolis vanaf het dakterras. - Het is op loopafstand van de Akropolis - De winkelstraat ligt vlakbij, erachter eigenlijk. (h&m <3 ) - Veel restaurantjes etc - Kathedraal van Athene ligt ook achter het hotel. - Metrostation ook vlakbij - Via dreizen is het 694 voor 7 dagen in september met vliegreis vanaf Amsterdam met KLM, voor 6 dagen 632 - schoon, lekker ontbijt, lift met radio ![]() Laatst gewijzigd op 31-01-2008 om 07:10. |
![]() |
|
Ik ga binnenkort ook naar Griekenland, en weet nog niet precies waarheen allemaal. Kunnen die mensen die Athene hier zo vreselijk vonden uitleggen waarom, en misschien tips geven over plekken waar het WEL leuk is?
|
Verwijderd
|
- er is weinig te zien
- het is druk: chaos - wat er te zien is is volgebouwd met flats en je hebt de stad gewoon gezien in 1 dag, tenzij je bv echt daar woont en allerlei plekjes kent, leuke restaurantjes, leuke parkjes, maar als je een rondreis doet zou ik max 1 nacht in athene blijven |
Advertentie |
|
|
|