Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2008, 21:56
Lorelei
Lorelei is offline
Hallo!

De titel zegt het al; ik ben op zoek naar tips voor goeie, goedkope hotels in Athene. (goedkoop = tot 600 voor een week.. als je toevallig iets weet van 650 voor een week mag het ook maar dat is toch echt wel de limiet )

Alvast bedankt
Oud 27-01-2008, 16:36
palindrome
palindrome is offline
Wanneer ga je/wil je gaan?

booking.com heeft echt een hoop
Oud 27-01-2008, 17:23
Lorelei
Lorelei is offline
booking.com heb ik inderdaad gezien, ik ben meer op zoek naar eigen ervaringen.

We willen gaan in de eerste week of twee weken van september
Oud 27-01-2008, 17:46
Verwijderd
Je kan dan toch een hotel zoeken op vakantiereiswijzer.nl of zoover.nl.. Ieder heeft een eigen smaak, ook daar, maar denk dat je daar meer mensen tegenkomt, zeker over een specifiek hotel.
Oud 27-01-2008, 22:05
Lorelei
Lorelei is offline
S.com is dan ook niet mijn enige manier om hotels te zoeken. Ik ben allang op allerlei sites en bij het reisbureau geweest. Maar ik kan toch kijken of er toevallig vorig jaar mensen naar athene zijn geweest die een hotel af- of aanraden?
Oud 27-01-2008, 23:16
Briseïs
Briseïs is offline
Ik vind 600 euro per week eigenlijk helemaal niet goedkoop?

Tot zover mijn ontzettend interessante bijdrage.
Oud 30-01-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
S.com is dan ook niet mijn enige manier om hotels te zoeken. Ik ben allang op allerlei sites en bij het reisbureau geweest. Maar ik kan toch kijken of er toevallig vorig jaar mensen naar athene zijn geweest die een hotel af- of aanraden?
Sorry hoor, dat kan ik allemaal niet ruiken. En je kan het zeker proberen, zeg ook niet dat het niet kan gebeuren dat er niemand is die daar is geweest..
Oud 31-01-2008, 06:56
Verwijderd
Ik was tot gisteren in Athene, hotel Plaka is wel een aanrader iig(ook heeeeel goed aangeschreven op zoover.nl). Dat hotel heeft ook een 'zusje': hotel Hermes.
Maarrrr ik vond Athene zelf niet echt leuk dus, oke je hebt de Akropolis maar echt, het was zo'n chaos en drukte, ongelofelijk. En alles is helemaal volgebouwd, je kunt kerkjes amper vinden omdat er overal flats tussen staan. En eigenlijk heb je buiten de Akropolis weinig om te zien. En naar de haven zou ik al helemaal niet gaan (Piraeus) want omg chaosx100000.
Ik had bedacht dat het leuk was om naar een eilandje te gaan: Hydra, maar die ferries gingen niet omdat het slecht weer was, dus ging ik naar Aegina, nou vervolgens gingen er geen ferries meer terug naar Athene ( )
Dus: eerst het weerbericht checken.

Verder over hotel Plaka trouwens:
- Je hebt geweldig uitzicht op de Akropolis vanaf het dakterras.
- Het is op loopafstand van de Akropolis
- De winkelstraat ligt vlakbij, erachter eigenlijk. (h&m <3 )
- Veel restaurantjes etc
- Kathedraal van Athene ligt ook achter het hotel.
- Metrostation ook vlakbij
- Via dreizen is het 694 voor 7 dagen in september met vliegreis vanaf Amsterdam met KLM, voor 6 dagen 632
- schoon, lekker ontbijt, lift met radio

Laatst gewijzigd op 31-01-2008 om 07:10.
Oud 07-02-2008, 23:10
Anaïs
Anaïs is offline
Wat ga je een week in Athene doen? Ik ben er vier dagen geweest, en vond het absoluut de moeite niet...
Oud 17-02-2008, 20:48
Lorelei
Lorelei is offline
Ontspannen met m'n vriend natuurlijk =)

We hebben toch maar een studio geboekt, een hotel werd een beetje dure grap (hoogseizoen he).
Oud 18-02-2008, 15:17
Verwijderd
Twee mensen raden je af om naar Athene te gaan en je gaat toch!Hoi!Het is daar helemaal niet leuk!Cancellen en boek voor jezelf een ontspannen weekje Santorini!
Oud 19-02-2008, 16:07
Sherco
Sherco is offline
Ik ga binnenkort ook naar Griekenland, en weet nog niet precies waarheen allemaal. Kunnen die mensen die Athene hier zo vreselijk vonden uitleggen waarom, en misschien tips geven over plekken waar het WEL leuk is?
Oud 19-02-2008, 17:02
Verwijderd
- er is weinig te zien
- het is druk: chaos
- wat er te zien is is volgebouwd met flats
en je hebt de stad gewoon gezien in 1 dag, tenzij je bv echt daar woont en allerlei plekjes kent, leuke restaurantjes, leuke parkjes, maar als je een rondreis doet zou ik max 1 nacht in athene blijven
Advertentie

Regels voor berichten