Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 18:14
Atje85
Atje85 is offline
Beetje vage titel misschien, maar ik heb op de oude laptop XP draaien... en al mn mails in outlook express zitten... dat zijn aparte bestanden n en bepaalde map op de C: schijf.. (locatie te vinden via rechtermuisknop op de map in outlook en dan eigenschappen)... anyway, de bestanden dus gekopierd naar de nieuwe laptop met Vista....

Nu dacht ik lekker simpel bij Windows Mail hetzelfde te doen, en adn de oude XP-bestanden in die map op C: van de Vitsa-mails te zetten.. maar bij Vista heb k helemaal geen bestanden kunnen vinden waarin de emails van outlook express worden opgeslagen??

Hoe kan ik mn oude XP-mails nu alsnog in Vista-Mail krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2008, 18:42
Atje85
Atje85 is offline
T lukt me half.. heb via Vista Mail gekozen voor Importeren uit Outlook 6.. en dan de map aangegeven waarin de *.dbx bestanden staan... maar dat doet ie niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 18:49
ILUsion
ILUsion is offline
Probeer dit eens: http://www.oplossing.be/index.php?topic=31318.msg161500

(met dank aan Google)
Oud 27-01-2008, 19:09
Atje85
Atje85 is offline
Die stappenplan had ik al gevonden op een andere site, maar er staat dus dit: ''Kopieer alle mappen met e-mail. Niet alleen de mappen met de .dbx bestanden erin, maar ook de map daarboven. Om te importeren moet de structuur precies hetzelfde zijn. Je kan dus geen bestanden overslaan.'''

Vanaf welke map bedoelen ze precies?
De losse bestanden zitten in de map Outlook Express..daarboven zit de map Microsoft, daarbovenn 32424324etc., en daarboven Identities.. (in Doc/LocSetting,AppData)...

Ik heb dus de map ''Outlook Express'' gekopieerd... als je die opent zie je alle *.dbx besanden dus.. maar dat werkte niet
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 19:10
Atje85
Atje85 is offline
/edit: heb t nu vanaf die ''codenaam''-map gekopieerd... en dan in Vista Mail de map ''Outlook Express'' geselecteerd... nu werkt t wel

Vage shit die Vista

ps. dat ''alleen-lezen'' vakje maakt niet uit, bij mij staat t gewoon aangevinkt, maar t werkt wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten