|
|
Bekijk resultaten poll: Stem hier op de column die jou het meeste aanspreekt | |||
Overspel in Polen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Over politiek... |
1 | 9.09% |
Geen jaaroverzicht |
4 | 36.36% |
2008 (net niet) |
2 | 18.18% |
- zonder titel - |
2 | 18.18% |
A brave new year? |
2 | 18.18% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
^ Briljant. flyaway, je kunt het!
Mhehe, alleen in Geen jaaroverzicht ook geen Wilders, de rest allemaal wel. ![]() Uitgebreider commentaar volgt nog. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zijn nog weinig stemmen binnen.
Ben er zelf ook nog niet helemaal uit, maar ga in ieder geval mijn motivatie pas posten nadat de poll dicht is omdat ik niet mn eigen column ga beoordelen ![]()
|
Ik vind het wel een beetje jammer dat de weinige mensen die gestemd hebben, nauwelijks tot geen motivatie hebben gepost. Bij DoP zouden al die stemmen ongeldig zijn verklaard.
Overspel in Polen: Deze column staat vol schoonheidsfoutjes, spelling, maar ook dingen die net niet lekker geformuleerd zijn. Iets meer aandacht had deze column volgens mij een stuk beter gemaakt. Over politiek en machteloos gejammer: Het onderwerp is cliché, maar toch is het thema leuk uitgewerkt. Vooral een sterk begin. Geen jaaroverzicht: Het blijft een beetje steken in het idee. Maar wel lekker snel geschreven. 2008 (net niet): Ja, dat was dus ook mijn idee, wat ik niet heb uitgevoerd omdat het alle kanten uitging en nogal tam bleef. Ik geloof dat dat bij deze column toch ook het geval is. -zonder titel-: Er zit niet echt een lijn in en ik struikel over sommige zinnen. En weer Wilders ja! A brave new year?: Ah! Kijk! Dit is een column en het thema is ook nog eens duidelijk herkenbaar. Deze krijgt mijn stem.
|
Hoezo dan? Er zijn ook maar zes columns, ik neem aan dat de schrijvers daarvan hebben gestemd, en dan nog vijf mensen die niet eens een column hebben geschreven, dat lijkt me prima toch? Het is nu eenmaal zo dat columnwedstrijden niet echt populair zijn.
|
Ik kan me herinneren dat er vroeger toch zeker 20 stemmen per wedstrijd waren
![]() Overspel in Polen Veel stijl- en tikfouten, had meer aandacht aan besteed kunnen worden, waardoor het mogelijk ook beter zou lopen. Over politiek... Komt op mij over als een lofzang voor het vaderland, heel origineel en leest vrij prettig. Helaas voor mij meer een toespaak dan een column. Geen jaaroverzicht Voor mij de minst goede column die er bij zit (hoewel de stemmen anders uitwijzen). Het is voor mij te cliché om je af te zetten tegen iets waar je zelf wel aan mee doet en de laatste alinea maakt het voor mij helemaal af in de negatieve zin van het woord. Jammer, want het idee erachter was leuk. 2008 (net niet) Mijn eigen column, waarmee ik het eens ben met het commentaar van Vogelvrij. - zonder titel - Leuke column, lekker politiek getint, waar ik persoonlijk van houd. Leest heel vlot, bevat humor en heeft het net moeten afleggen tegen mijn favoriet. A brave new year? Deze column heeft mijn stem gekregen. Dit is hoe ik graag columns zie. Makkelijk lezen, hier en daar een kleine twist en lekker straight to the point.
|
![]() |
|
Pfoah, alweer dicht.
![]() En oh ja, mijn column was 'Over politiek en machteloos gejammer'. Columns mogen ook toespraken/pamflets zijn, puh. ![]()
|
![]() |
Lekker representatief, op deze manier.
Ik heb wel op mezelf gestemd. Geen Jaaroverzicht, die. Op mezelf ja. Onder het motto 'als ik niet zou vinden dat mijn column zou moeten winnen, had ik het niet ingestuurd'. Geen hard klinkende overwinning, maar van Dinges en Dinges hierboven wel commentaar waar ik wat aan heb. Waarvoor dank! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Volgens mij werden de stemmen altijd nog gefilterd en de uc's en de users die alleen stemmen en verder nooit posten ergens op het forum eruitgehaald waarna de echte eindstand bekend werd
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb liever geen enkele stem en een lading aan kritiek waar ik wat mee kan, dan dat ik win met tien stemmen verschil en iedereen alleen maar zegt 'ja, goed geschreven'. En met UC's gaan lopen kloten is wel érg laf. Maar goed, ik zou het meer dan prima vinden als alleen de stemmen van de mensen die hun stem ook toelichten werden meegeteld. Het nut van een poll ontgaat me dan weer, maar dat terzijde. |
![]() |
|
Met UC's schiet inderdaad niet zoveel op. En ja, ik zou er op zich wel voor zijn om het zoals bij DoP te doen, alleen de stemmen mee laten tellen die goed onderbouwd zijn. Het voordeel van een poll is dat het leuk is om op een knopje te drukken en te stemmen, natuurlijk
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] 10 - 14 april. Verwijderd | 99 | 15-04-2006 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Wanneer? Verwijderd | 48 | 03-04-2006 09:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Kies de winnaar! Verwijderd | 53 | 22-01-2006 09:15 | |