Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk eens op www.via-nl.nl, zij organiseren vrijwilligerswerk/werkkampen voor vrijwilligers die over het algemeen zo'n 2-3 weken duren. Deze zijn voornamelijk in Europa, maar ze hebben er ook een aantal in andere werelddelen. Volgens mij moet je ongeveer 100 euro inschrijfgeld betalen + de reis naar het kamp. Accommodatie en eten/drinken zit bij de prijs inbegrepen. Heb verder geen ervaring met deze organisatie (maar zit eraan te denken om deze zomer te gaan), maar het is in ieder geval een stuk goedkoper dan vele andere organisaties.
|
Ik was het op een gegeven moment ook zat. Ik was al naar kreta enz geweest. Toen heb ik vorig jaar mezelf opgegeven als kinder(reis)begeleider(www.reisbegeleiding.nl). Het is niet echt een vakantie, maar je ziet toch wel wat! In het begin twijfelde ik wel, omdat ik niet met vriendinnen op vakantie ging. Maar achteraf geen momentje spijt gehad! Ik werd naar Frankrijk gestuurd dus lekker veel zon
![]() Dit jaar ga ik naar Amerika! Dat heb ik altijd al gewild! wel duur ![]() Succes met je keuze!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier mee aan? (vakantie) wiskunde37 | 3 | 03-04-2014 11:47 | |
Liefde & Relatie |
Ouders laten me niet op vakantie gaan met vriendje xx-Joyce-xx | 42 | 16-08-2011 22:24 | |
Psychologie |
Mijn vakantie dit jaar Verwijderd | 3 | 02-02-2006 16:58 | |
Psychologie |
vakantie ??? Nej bedankt Tieneke | 18 | 14-07-2005 14:32 | |
De Kantine |
VAKANTIE, VAKANTIE, bijna vakantie freakje | 17 | 24-05-2003 13:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantiewerk - tips Simpson | 5 | 09-05-2003 09:48 |