Ten eerste, er staan zeven uitroeptekens in je stukje. In verhouding is dat veel en veel te veel. Ik vind het een uitdaging om zo te schrijven dat uitroeptekens niet nodig zijn. Ik wil altijd de kracht van mijn zinnen uit de woorden halen die ik erin zet en niet uit dingen als uitroeptekens. Als je goed kunt schrijven, zijn uitroeptekens niet nodig (d.w.z. het kan wel, het is niet verboden, maar zo veel als in dit stukje is overbodig en geeft een schreeuwerig uiterlijk).
Verder is de titel i.c.m. de laatste zin niet echt denderend. Je laatste zin op zichzelf zou een goede laatste zin kunnen zijn voor een column, maar in dit geval past het niet helemaal.
@kruizer: Het afkraken van iets, of het aanwezig zijn van sarcasme, is belangrijk, maar komt in dit stukje, als je goed leest, wel voor.
Hij moet natuurlijk wel een beetje aansluiten bij de andere trends van deze tijd: plastisch chirurgie (het liefst zo jong mogelijk beginnen), afvallen (tot maat Onzichtbaar) en de nieuwste trend, Comazuipen (een nieuw soort schoonheidsslaapje).
Zulk soort zinnen doen het wel altijd goed in columns
Ik ben ook wel benieuwd naar meer, dus aan de slag