Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 16:04
Balance
Balance is offline
Ik loop vast met het toevoegen van cd's in WMP, dit is het probleem:

Wanneer ik een verzamelalbum toevoeg, bijvoorbeeld TMF Hitzone 2, dan komen de nummers met albumgegevens keurig in WMP te staan. Ik kan op artiest zoeken, op genre, etc. Maar wanneer ik via Album naar TMF Hitzone wil gaan, dan krijg ik niet het hele album te zien, maar per artiest het album.

Om even duidelijk te maken wat ik bedoel:

Heel irritant, want als ik naar een album wil (TMF Hitzone in dit geval) wil ik gewoon het hele album kunnen openen. De enige oplossing die ik weet is alle artiesten gelijk maken, maar ik wil ze toch ook nog gewoon via Artiest kunnen vinden.

Weet iemand hier wat voor?
Oud 07-02-2008, 11:10
ILUsion
ILUsion is offline
Kan je bij de tag-editor in WMP niet zoiets aanvinken als Compilatie? Ik heb zelf geen WMP meer staan (goddank), aar de tageditor bekom je door al die nummers te selecteren (bv. in een playlist, te rechtsklikken en dan is het iets van Tags bewerken ofzo).

Een alternatief: Album Artist bij al die nummers op hetzelfde zetten (bv. VA, Various Artists, Various, ....)
Oud 07-02-2008, 20:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Kan je bij de tag-editor in WMP niet zoiets aanvinken als Compilatie? Ik heb zelf geen WMP meer staan (goddank), aar de tageditor bekom je door al die nummers te selecteren (bv. in een playlist, te rechtsklikken en dan is het iets van Tags bewerken ofzo).

Een alternatief: Album Artist bij al die nummers op hetzelfde zetten (bv. VA, Various Artists, Various, ....)
Nee die optie heb ik niet gevonden.
Wel heb ik al eens meegemaakt dat er 'Various Artists' stond als ik de albumgegevens bijwerkte via internet. Dat is overigens slechts bij enkele cd's zo, niet standaard.
Dan was het probleem wel verholpen. Maar als ik vervolgens handmatig de naam veranderde van alle nummers waarbij het bijwerken via internet níet werkte, dan begreep het programma weer niet dat 'Various Artists' niet de naam van de artiest is..

En het nadeel van dat laatste is dat je vervolgens dus alléén maar via album kan zoeken en weer niet meer via artiest.
Reageren

Regels voor berichten