Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben bekend met de werking
![]() Zoals jij je post neerzette kwam die strekking erg sterk over. Zulke medicatie zou ik niemand zomaar even aanraden te nemen zonder dat van tevoren te bespreken met de huisarts. Maar nogmaals, het is mijns inziens beter om de kern van het probleem op te lossen, niet de symptomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Betablokkers moet je ook vooraf eerst ff uittesten en niet tijdens het examen voor het eerste ingenomen hebben.
![]() Misschien is het een idee om je examen te doen zonder dat je instructeur meegaat. Het is een stuk 'rustiger' om met alleen een examinator in de auto te zitten, die jou verder niet kent en dus niet bij al je 'zwakheden' op je vingers zit te kijken. Dan heeft je examinator ook meer aandacht voor jou en voor een gesprekje. |
![]() |
||
Citaat:
toen dacht ik van wat is dit voor gezeik, ik kan gewoon rijden...het is zodra die examinator naast me zit en op me vingertjes gaat letten.... daar kan ik niet tegen tja het zit tussen je oortjes, bijna iedereen kan in principe rijden... het was bij meer de angst tegenover de examinator... je wilt het dan perfect doen. en bij me laatste examen, ging ik er gewoon heen.. alsof het een rijles is. met de vertrouwen erin dat ik kan rijden... examinator stelt niks voor... die bepaald alleen, alles ligt in jouw handen..niks zenuwen nergens voor nodig, want je kan rijden. had de rondje gemaakt, niks op aan te merken en geslaagd toen. je haalt t wel, ze maken het rijbewijs halen moeilijk maar dat wil niet zeggen dat het rijden moeilijk is... dat is een eitje, klinkt eignelijk gek maar de angst die je hebt is nergens voor nodig... is mentaal gecreeerd zodat mensen bang worden en gaan zakken en weer lekker moeten betalen en al dat soort zooi... je moet er gewoon de vertrouwen in hebben...
|
Ach.. ik heb het ook vaak over moeten doen.
1ste keer ging perfect, geen enkele ingreep, maar ik was te voorzichtig. Althans er was file en die man zei beetje erg laat dat ik de linker rijbaan op moest. Tsja die mensen lieten me dus niet door. in 2de poging heb ik hem er maar tussen geduwd (zonder iemand te raken overigens) Resulaat: gezakt, hij zei wel dat ik het perfect deed, maar dat ik te perfectionisch was. 2de keer ging het helemaal niet. Was op van de zenwuwen en de eximinator was niet bepaald vriendelijk. Hellingproef ging niet, kreeg een ingreep. Ik: ik ben zeker gezakt? (was net 5 minuten onderweg) Hij: dat mag je niet zeggen bla bla dat is onzin we kijken naar het geheel. Resultaat: toch gezakt 3de keer: was weer nerveus, maar toch niet zo heel erg. alles ging perfect. Ik was helemaal blij!! Die vrouw was ook tevreden. Ik weer op de terug weg. 5 meter voor het CBR zag ik ene fietser te laat. Resultaat: gezakt 4de keer: Via de staat. Ik had van te voren betablokkers geslikt (week van te voren). Op aanraden van een buurvrouw die dokter is. Werd er heel rustig van en kalm (in die week was me oma overleden en had school examens wat ik per se moest halen + praktijk examen) Die man was echt zo vriendelijk.. als ik het niet trok moest ik het zeggen, dan hielden we ff pauze. Ik mocht uitstappen om een blokje om te lopen, frisse neus halen. Echt super gewoon. (heb gewoon in 1 ruk doorgereden). dus echt.. heb vertrouwen dan komt het wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Hoelang deden jullie over het behalen van je rijbewijs? sebastiaan133 | 80 | 07-04-2020 09:32 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 168 Hawahaai | 500 | 26-05-2012 11:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #6 TopDrop | 500 | 01-08-2007 13:04 | |
De Kantine |
theorie-rijexamen: in hoeveel keer gehaald? Tulpje6 | 77 | 21-10-2003 13:52 |