Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2008, 12:20
naz19
naz19 is offline
Hallo,

Ik heb 3 jaar geleden mbo nivo 3/4 boekhouding en administrateur gedaan en heb mijn diploma behaald, maar ik heb geen diploma van nivo 3 gekregen, omdat ik gelijk doorgestroomd ben naar nivo 4.

Nu ik in Belgie ben, wil ik een eigen zaak beginnen en hier eisen ze de diploma bedrijfsbeheer en dat heb ik niet en heb ook geen zin om het examen te afleggen.

Maar Als je de nederlandse mbo nivo 3 boekhoud diploma heb, dan kan je gewoon een zaak beginnen, want het overeenkomt met het diploma bedrijfsbeheer en dat heb ik niet, omdat ik doorgestroomd ben. Maar van nivo 4 Administrateur heb ik wel en dat accepteren ze juist niet. Beetje raar, maar ja.

Nu weet ik niet wat ik moet doen?? Denken jullie dat ik het op school nog kan krijgen diploma of certificaat nivo 3 of niet?? of een getuigschrift dat ik het gevolgd hebt???

Ik hoop dat ik reacties krijg op mijn antwoord.

Groetjes Naz
Oud 23-02-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Nu weet ik niet wat ik moet doen?? Denken jullie dat ik het op school nog kan krijgen diploma of certificaat nivo 3 of niet?? of een getuigschrift dat ik het gevolgd hebt???
Dit zul je toch bij je desbetreffende school moeten vragen.

Citaat:
Maar Als je de nederlandse mbo nivo 3 boekhoud diploma heb, dan kan je gewoon een zaak beginnen
Ook zonder dit diploma kun je al een eigen zaak beginnen in Nederland. Sterker nog, zonder enig diploma kun je al een eigen zaak beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten