Ik heb er zelf aan gedacht om te gaan doen, en toen heb ik gebeld met de Haagsche Hogeschool. Je moet wel toegelaten worden zodat ze zeker weten dat je het aankunt, ik moest ook een opdracht inleveren en een soort sollicitatiegesprek doen, omdat ik nogal jong was en geen ervaring had. Ik denk dat jij het wel kunt want je hebt al ervaring met de opleiding en waarschijnlijk ook met stages. Je krijgt 1 dag in de week les en de rest van de week werk je, later ook in het weekend. Dat is meestal via een instelling die contact heeft met de school, dus de school kan ook suggesties geven qua werkplek. Je bent dus veel met je opleiding bezig want je hebt ook huiswerk natuurlijk. Ik denk dat het heel goed is voor je zelfstandigheid en het staat ook beter op je CV dat je nog meer ervaring hebt buiten stages. Ik zou als ik jou was wat meer informatie vragen op de school waar je nu zit, daar kunnen ze je vast ook verder helpen. Misschien is het daar wel iets anders dan op de Haagsche Hogeschool.
Ik heb trouwens de opdracht en het gesprek helemaal niet gedaan omdat ik me bedacht had dus echte ervaring met de opleiding heb ik niet

ik hoop dat je hier wat mee kan!