![]() |
|
![]() |
Hallo iedereen,
Ik ben een studente en ben 21 jaar oud. Ik loop op dit moment stage bij het grootste stagebedrijf van Spanje. Ik zit op de marketing afdeling van het bedrijf. Het is een bedrijf die contact heeft met meer dan 150 bedrijven in Spanje. Zij zoeken voor jou een stageplek, verblijfsplaats en meestal krijg je ook 3 maaltijden gratis! en dit doen ze allemaal gratis. Zij bieden stages aan voor zowel MBO studenten als HBO studenten. De functies die zij hebben zijn: Receptie Horeca Animatie Administratie Boekhouding Marketing Een stage in Spanje is een hele ervaring. Je leert de taal erg snel. Je leert de cultuur kennen en het is voor jezelf gewoon een hele mooie kans en ervaring om dat eenkeerin je levengedaan te hebben. Hopeijk is het een goeie tip voor een van jullie als jullie stage willen lopen in het buitenland en in Spanje is dit een goed betrouwbaar bedrijf. Als je meer informatie wil over het bedrijf kun je de site eens bezoeken: htttp:www.animafestexperience.com groetjes Yolanda |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Polat!
Als ik je toch met beide benen op de grond mag zetten: Het is niet echt een kwestie van dagen om een vreemde taal te leren, vooral de spaanse niet. Ik geef wel toe dat het een relatief makkelijke taal is om te leren, maar toch duurt het heel lang en vergt het veel moeite om hem onder de knie te krijgen. Ikzelf heb ook stage in Spanje gelopen en een taalcursus gevolgd in Granada. Om op je vraag terug te komen hoe de sfeer in Spanje is, die is echt super! De mensen zijn super relaxed (behalve in het verkeer, maar dat is ook wel grappig haha) en er is ontzettend veel te doen. Ik heb mijn stage en taalcursus via deze site geregeld, als je interesse hebt zou ik daar zeker eens op kijken: Stage in Granada Taalcursus in Granada Groetjes, Frans! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Stage. MHN | 1 | 04-11-2011 09:51 | |
Studeren |
Studeren in het buitenland Ellen_x | 11 | 25-11-2009 11:16 | |
Studeren |
Stage in het buiteland john22 | 2 | 18-09-2008 10:37 | |