Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2008, 15:25
vosje16
vosje16 is offline
Hey,

Ik heb al enkele topics gelezen waarin gevraagd wordt naar het aantal keer dat mensen sex hebben (en het aantal keer dat ze na elkaar kunnen klaarkomen).

Veel mensen hebben blijkbaar elke dag seks of zouden dat in ieder geval willen. Ik vraag mij nu toch af hoe lang jullie dan seks hebben? Is het elke keer in 10 minuutjes geklaard of duurt het meestal een uur?

Persoonlijk wil ik niet elke dag seks, maar ben ik tevreden met ongeveer 3 keer per week. Als we seks hebben duurt het dan ook wel gemiddeld 45 min. (en dan bedoel ik echt de seks, dus zonder het voorspel enzo...)

Dus nu zou ik willen weten of mensen die heel vaak seks hebben/willen minder lang seks hebben dan mensen die maar enkele keren per week seks hebben...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:27
vosje16
vosje16 is offline
Ohja, en dan zijn er nog diegene die 3 à 4 keer na elkaar seks (willen) hebben/klaarkomen. Is dat dan omdat het elke keer maar 10 minuutjes duurt? Of zijn er echt mensen die 3 à 4 keer na elkaar willen als het elke keer een half uur duurt?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:32
Verwijderd
schatting: 's morgens een dik half uur, 's avonds één à anderhalf uur, vluggertjes tussendoor (zijn per definitie vluggertjes en duren) tien minuutjes ofzo

verhouding voorspel/dé seks varieert, daar kan ik niks zinnig over zeggen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 16:14
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb zo'n 2, soms 3 keer per week seks. Meestal kom ik wel meerdere keren klaar (3 keer ofzo), mijn vriend 1 keer. Het is lang geleden iig dat we 'het' twee keer na elkaar hebben gedaan.
Oud 04-03-2008, 16:47
Fosca
Fosca is offline
Meestal twee keer per dag, vier keer per week. Duur is echt heel moeilijk te zeggen, je hebt van die ochtenden dat je tot 3 uur in bed blijft liggen en eigenlijk de hele tijd met het voorspel bezig bent en keren dat je, inclusief voorspel, binnen tien minuutjes klaar bent. De vluggertjes niet meegerekend duurt de seks gemiddeld zo'n 15 tot 20 minuten denk ik, lang zat
Oud 04-03-2008, 19:09
Verwijderd
45 minuten lang aan een stuk door neuken Daar zit ik echt niet op te wachten, ow man, schraal. Duur van het geheel... hum, daar kan ik met de nieuwe nog weinig over zeggen, maar met de vorige was het een paar keer per week (als we elkaar konden zien en er privacy was) en dan eh... jezus, zeg, dat ligt er enorm aan, van een half uur tot een paar uur denk ik, totaal dan. Al naar gelang de zin en de beschikbare tijd.

Vaker: niet omdat het zo kort duurde, eerder omdat je nog zo lang samen bent dat je gewoon nog een keer zin krijgt. Lijkt me logisch toch?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 19:17
gurl19
gurl19 is offline
Wow 45 min. Wij hooguit alles samen 45 min. Ik hoef ook niet zo lang alleen maar te neuken. Gaat de lol voor mij er wel af. Ik vind 3x ofzo per week ook wel goed, maar wat bij ons meestal neerkomt op 3x in het weekend, omdat het er door de week bijna nooit van komt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 21:25
Signy
Signy is offline
45 min auw
Oud 04-03-2008, 21:53
Qimm
Qimm is offline
Normaal duurt het geheel in totaal een uur denk ik, soms wat meer en ook wel minder, net hoeveel tijd we hebben. Van mij hoeft het allemaal niet zo lang. Langer is niet perse lekkerder Sommige van de lekkerste keren duurden heel kort en waren mega heftig. Ik kom toch niet dus het maakt voor mij geen barst uit hoe lang we er over doen, ik heb niks om naar toe te werken
Oud 05-03-2008, 11:42
Armoed
Armoed is offline
Meestal duurt seks bij mij (inclusief voorspel)

1) de hele nacht (als we gaan slapen)
2) anderhalf tot 2 uur (gewoon tijdens de dag)
3) 5 - 10 minuten (openbaar)
Oud 05-03-2008, 22:43
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
45 min auw
Geen 45min aan één stuk door hetzelfde standje hé...daar zit dus soms enkele minuutjes "rust" tussen om van standje te veranderen of een nieuw standje te proberen...

En met glijmiddel raakt het ook niet geïrriteerd ofzo...dus
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:00
Eendje
Eendje is offline
een minuut of 3? langer is tog niet nodig?
Oud 08-03-2008, 00:52
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
een minuut of 3? langer is tog niet nodig?
Grapje? Als het na drie minuten al voorbij was zou ik toch eh, niet blij zijn. 45 minuten hoeft dan ook weer niet, ook niet in verschillende standjes, de grens ligt denk ik toch wel bij 30 minuten maar dan heb ik al een tijdje dat ik zoiets heb van 'kom nu maar klaar', gelukkig zijn daar trucjes voor Als het te lang door gaat gaat het een beetje schrijnen en wordt het zeg maar heel warm door de wrijving, dat overheerst het genot.
Oud 08-03-2008, 01:09
gatekeeper
gatekeeper is offline
Duur vs Hoeveelheid ???

Nou, das makkelijk.

Zo lang zij wil, en zo vaak ik wil.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 19:58
Poepkind
Poepkind is offline
Ik zie mn huidige vriendje ong 2/3 keer in de week, en dan hebben we ook seks. Maar onder seks versta ik ook hand en mondwerk, niet alleen penetratie.
45 min achter elkaar in en uit Ik word veel eerder schraal en droog en geirriteerd
Maar alles bij elkaar, met uitkleden enzo duurt het ong een uur. Soms doen we het niet lang erna weer, maar dat is dan vaak alleen hand/mond werk.
Oud 09-03-2008, 03:24
Verwijderd
Het ligt ook echt aan de hoeveelheid tijd die beschikbaar is, als je een rustige zondag voor je hebt... en je bent geil. Nuja, dan kan het een leuk dagje worden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 23:49
Orpheo
Orpheo is offline
oh, 45 min tot een uur is echt geen punt, voor ons allebei niet. een vluggertje is 10 a 20 minuutjes. een echt lange vrijpartij kan soms wel 3 a 4 uur duren. en nee, dat verveelt niet! in de zomervakantie (kerstvakantie, nja, eigenlijk iedere vakantie, omdat we dan lang genoeg bij elkaar zijn ) hebben we iedere dag seks, en dat verveelt nooit met haar.
Oud 18-03-2008, 08:12
Verwijderd
Iedere dag seks prima, maar of ik het iedere dag wil ligt erg aan de persoon. Als ik iets voor die persoon voel wil ik vaker
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Iedere dag seks prima, maar of ik het iedere dag wil ligt erg aan de persoon. Als ik iets voor die persoon voel wil ik vaker
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten