Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2008, 08:49
Breg
Breg is offline
Elke keer als ik probeer mijn belastingaangifte te versturen krijg ik 1 van de volgende 2 foutmeldingen:

Een verbindingspoging is mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantword na een bepaaldetijd, of de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord.

Of: Er is geprobeerd een socketbewerking uti te voeren op een onbereikbaar netwerk.
Bij beiden berichten staat eronder; connct failed in tcp_connect()

Nu heb ik geen idee wat dit betekent, maar ik neem aan dat het komt doordat ik in Schotland zit, en een internetverbinding heb via het universiteit's netwerk, aangezien ik in Nederland mijn aangifte wel gewoon kon versturen.

Is dit probleem op een simpele manier op te lossen?
Oud 07-03-2008, 12:19
Verwijderd
Dat heeft te maken met de beveiligingsinstellingen van je ISP, in dit geval de universiteit.
Een simpele manier om het op te lossen is er niet echt, zij zouden dan bepaalde poorten moeten openen (staat in de handleiding van het belastingaangifteprogje welke) en ik betwijfel of ze dat willen doen enkel hiervoor.

Wat je zou kunnen proberen te doen is het invullen van de aangifte, die opslaan en dat bestand doorsturen naar iemand in Nederland die het wel kan inleveren (bijv. je ouders of iemand anders die je volledig vertrouwt).
Oud 09-03-2008, 23:12
Breg
Breg is offline
Bestand doorsturen lukte niet omdat er schijnbaar een bepaald soort beveiliging op het bestand zit waardoor het niet verstuurd kan worden.

Probleem is uiteindelijk opgelost door op de computer op mijn werk de aangifte simpelweg opnieuw in te vullen.
Topic kan dus dicht.
Oud 10-03-2008, 08:34
Verwijderd
Ook dit topic op TS' verzoek gesloten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten