Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2008, 17:55
ninie
ninie is offline
hoi,

ik wou iets downloaden (skype) en alsi k het dan uitvoer wil het niet, dan komt er een schermpje met : geen geldige win32-toepassing. hoe verhelp ik dit? want ik heb het wel bij meerdere programma's.

ik heb nog een vraag: alsi kd e windows vista update installeer, zo'n automatische update, dan kan ik niet meer op internet explorer. firefox duurt het slechts eventjes en dan ook niet meer.
msn doet het nog wel.

dan kan ik gelijk ook nog maar een vraag stellen:
als ik de nieuwe msn wil installeren, dan doet ie t ook niet meer. dan kan hij niet aanmelden.

en mijn laatste probleem:
als ik een bestand krijg toegestuurd via msn bestandsoverdracht, en hij is 'overgedragen' en ik klik erop loopt msn vast. bij elk bestand. ik kan alleen hetb estand openen als ik in de map mijn ontvangen bestanden kijk. erg zuur.
wat nu?

kortom, eerst dacht ik : yay windows vista, nu denk ik slechte vista, heb er alleen maar problemen mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2008, 20:01
Moonspell
Moonspell is offline
Ehm, laten we eerst even vast stellen:

Heb je een legale Vista? (Geleverd bij je pc / laptop?) Of heeft iemand een illegale geinstalleerd?
Oud 10-03-2008, 21:06
ninie
ninie is offline
legale. op laptop
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 08:35
Verwijderd
Hmm, wat betreft je internetproblemen na het installeren van zo'n update:
De oplossing die het simpelste werkt is die update gewoon deďnstalleren en daarna niet meer installeren. Er zijn wel meer mensen geweest die dat probleem hebben gehad.
Heb je toevallig de KB-code opgeschreven van die update?

Voor het skype-probleem:
Probeer het bestand eens te openen door er met de rechtermuisknop op te klikken en dan "Uitvoeren als Administrator" te selecteren. Als ik het me goed herinner vraagt Vista je dan of je zeker weet of je dat wilt doen (ja) waarna het bestand wordt geopend op vrijwel dezelfde manier als in windows XP, met volledige administrator-rechten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 15:23
ninie
ninie is offline
uitvoeren als administrator werkt helaas ook al niet!
er komt dan wel een schermpje waarin gevraagd wordt of ik t toe moet staan omdati k het programma ken en al eerder gebruikt heb etc. of dat ik t niet wil toestaan.
dus ik klik uiteraard op toestaan, maardan komt alsnog het schermpje met geen geldige win-32toepassing.

ik denk dat ik binnenkort maar even alles opnieuw installeer ofzo. misschien dat dat helpt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten