Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Ach, de Nederlandse schrijvers worden dan weer een beetje gespekt. ![]() Citaat:
Ik lees veel maar doe niets met de boekenweek. Ik vind boeken kopen en lezen altijd fijn; de boekenweek voegt daar wat mij betreft niets aan toe.
||
Citaat:
Overigens heb ik de verkiezing op de tv gezien, en dat viel me inderdaad tegen. (Zeker omdat Oorlog en vrede van Tolstoj het niet kon winnen van LOTR). In het publiek zat overigens de complete fanclub van Tolkiens LOTR, misschien dat dat geholpen heeft ?.
|
Verwijderd
|
Ja, weet ik, en ik snap ook wel dat Nederlandse overheidssubsidies besteedt worden aan de promotie van het Nederlandse boek, maar als je mensen dan toch aan het lezen wilt brengen, waarom dan niet meteen ook internationale literatuur? Dit soort acties beperken zich (en dus hun reikwijdte) tot de Nederlandse literatuur en die is, vergeleken met de internationale literatuur, niet zo heel erg spannend of interessant.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nationale boekenweek-spel snoopy | 73 | 28-08-2011 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête Leesgedrag santje17 | 62 | 16-05-2006 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
De Boekenweek! Hakkie | 20 | 13-03-2004 19:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Dag van de Literatuur Anne | 16 | 06-04-2003 19:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Gratis reizen met boekenweekgeschenk *Burning water* | 31 | 22-03-2003 08:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Heeft iemand afgelopen boekenweek een boek gekocht? Musliston | 2 | 06-08-2000 18:29 |