![]() |
|
![]() (niet de echte poster, wel cool op zich) Eerst was zou het Dragonball Z zijn en dit jaar, nu komt de film april 2009 (terwijl Emmy Rossum schrijft dat het filmen klaar zou zijn) Het verhaal: A young boy named Goku seeks out upon his grandfather's dying request to find the great Master Roshi and gather all seven Dragon Balls (of which he has one) in order to prevent Piccolo from succeeding in his desire to use the Dragon Balls to take over the world. ![]() Justin Chatwin als Goku ![]() ![]() James Marsters as (Lord) Piccolo ![]() Joon Park als Yamcha ![]() Jamie Chung als Chi chi ![]() Emmy Rossum als Bulma ![]() Chow Yun-Fat als Master Roshi Ernie Hudson speelt ook een rol in de film. En dan is er nog Luis Arrieta: ![]() Die speelt dus Teto, de vervanger voor Krillin (waarschijnlijk, aangezien het Goku's beste vriend is) ![]() maar: op zijn eigen site staat dat hij "Weaver" speelt in de film. onduidelijkheid alom. ![]() Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan doen. Het zou zich afspelen na de Tien Shinhan saga, dus geen kale kerel met een 3e oog (om over pratende katten, varkens en schildpadden maar te zwijgen). Het valt me op dat Goku niet zo jong is en ik ben ook benieuwd of het een komische film wordt. En hoe doen ze het met de vliegende wolk Nimbus, vliegende figuren en Kamehameha's? Er zijn al een paar foto's te vinden: Het traditionele pak van Goku (ongeveer) ![]() De temple of the dragon wordt opgebouwd: ![]() Een arena kon natuurlijk ook niet ontbreken. ![]() en dat terwijl er al een Dragonball film is, die echt grappig is ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 14:13. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel dus niet gekeken vanuit technisch oogpunt goochem, maar vanuit het verhaal gekeken. Van wat er tot nu toe te vinden is over de film krijg ik namelijk het idee dat ze toch nog zo realistisch mogelijk gaan proberen te zijn, wat behoorlijk lastig is gezien elementen van het verhaal als vliegende mensen ,wolken als vervoersmiddel en pratende varkens (wat nou niet echt realistisch is). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet je poepen? En ontopic; Het is Dragonball Z en er zit een groengeverfde kerel in. Erg realistisch wordt het sowieso niet. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik koos mijn woorden ook zorgvuldig: Citaat:
|
![]() |
|
Louis van Gaal, dat is nog eens een man.
![]() En Dragonball Z, wat een kutserie was dat. Dat daar nog steeds mensen mee bezig zijn.
Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 12:36. |
![]() |
|||
Citaat:
wat (imho) stukken beter is. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar Piccolo schijnt toch echt groen te worden ![]() |
![]() |
|
Nja, gelukkig hebben ze een budget van ik 100 miljoen dollar volgens mij. En dat eerste plaatje van Piccolo is nep. En idd, het wordt kut. DB kan nooit nagespeeld worden in het echt. Of het wordt heel erg lelijk, of het beste wat ze kunnen doen is dat de mensen net een klein beetje sneller slaan enzo dan normale mensen als ze vechten. Ook is het best wel gay dat ze het verhaal voor een deel veranderen. Dat van Krillin...Waarom? En waarom gaat Goku naar school? Dat ie zo dom is, is juist een deel van de humor van de serie en dan zou het begin van DB ook al niet kloppen. En dat ze sommige personages weglaten betekent gewoon dat ze te slecht zijn om sommige personages te ''maken'': Korin, is idd moeilijk om zo'n bewegende kat te maken. Tien, het is moelijk om iemand met drie (bewegende) ogen te maken. Enz, maar ook al is het zo moeilijk, dat kunnen ze toch wel? En als ze het niet kunnen wil dat alleen maar zeggen dat ze de rest van de film ook gaan verneuken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens is Dragonball al een verfilmd enkele jaren geleden. Het is alleen onder een andere titel gefilmd en een volledig Chinese productie. Hij is te vinden op youtube/googlevideo, maar ik ben helaas de titel kwijt.
Ik heb hem nooit helemaal gekeken, maar heerlijk campy was het zeker. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
"In a world"........The Filmtopic Strikes Back Dinalfos | 495 | 01-02-2010 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Beste film van 2009 verkiezing cenerentola | 68 | 03-01-2010 14:37 | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 |