Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2008, 12:51
Alistar
Alistar is offline
Hoi allemaal,

Ik ben nogal een fan van bepaalde Engelse literatuur, zoals Jane Eyre, David Copperfield en nog een paar anderen.
Ik vroeg mij af of er een box bestaat met daarin deze werken verzameld. Ik weet dat er zo'n box bestaat van Jane Austen, maar ik zou het graag van verschillende schrijvers hebben.

Boeken die ik er iig graag in wil hebben:
- Sense en Sensibility
- Emma
- Pride en prejudice
- David Copperfield
- Jane Eyre
- Wuthering Heights

Ik zou graag tips krijgen over zowel de Engelse als Nederlandse versie, dan kan ik nog kiezen welke ik uiteindelijk aanschaf.

Alvast bedankt!
Oud 01-04-2008, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal,

Ik ben nogal een fan van bepaalde Engelse literatuur, zoals Jane Eyre, David Copperfield en nog een paar anderen.
Ik vroeg mij af of er een box bestaat met daarin deze werken verzameld. Ik weet dat er zo'n box bestaat van Jane Austen, maar ik zou het graag van verschillende schrijvers hebben.

Boeken die ik er iig graag in wil hebben:
- Sense en Sensibility
- Emma
- Pride en prejudice
- David Copperfield
- Jane Eyre
- Wuthering Heights

Ik zou graag tips krijgen over zowel de Engelse als Nederlandse versie, dan kan ik nog kiezen welke ik uiteindelijk aanschaf.

Alvast bedankt!
Ik zag laatst bij de Selexyz een boxje staan met een paar klassiekers, prijs viel me erg mee en ze waren ook mooi, zal eens zoeken naar welke ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 18:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
zoiets misschien van penguin classics:

http://us.penguinclassics.com/static...llections.html

Great Women Writers
5 books | $40.95 $36.86
buy the complete set | select titles
Jane Austen, Pride and Prejudice
Charlotte Brontë, Jane Eyre
Emily Brontë, Wuthering Heights
Kate Chopin, The Awakening and Selected Stories
Willa Cather, My Antonia

Ik weet niet of je echt perse een box er om heen wil hebben maar je hebt ook hele mooie uitgaven van Salamander Klassiek, die hebben veel klassieke boeken in dezelfde stijl/groottte uitgaves, maar kosten wel ongeveer 11 euro per boek (ligt aan het boek ook), zijn wel allemaal hardcovers. Ik heb ook een lieve kleine uitgave van Jane Eyre, is van Chancellor Classics, volgens mij heb je daar ook een hele serie van (zal wel van de Slegte komen denk ik) maar die kan ik niet op internet vinden verder. En van Collector's Library heb je ook een hele serie maar daar zit David Copperfield iig niet tussen, die andere wel.

Misschien heb je er wat aan .
Oud 07-04-2008, 14:49
Alistar
Alistar is offline
Bedankt alvast!

Ik vind de boeken verzamelen van dezelfde serie ook prima, een box hoeft niet perse. Ik vind het gewoon altijd wel mooi staan als ik een serie boeken heb met dezelfde kaft.
Reageren

Regels voor berichten