Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2008, 20:43
Verwijderd
hey, als ik op de computer van mijn ouders op het forum zit, en ik post iets en ik kijk even later naar de lokatie waar ik heb gepost, staat die post er helemaal niet bij, als ik Ie afsluit en daarna weer opstart en dan kijk staat ie er pas bij. Als ik een post lees en ik ga daarna terug naar de forumindex, staat ie nog steeds in het paars IPV in het blauw. (dat ding voor de titel) Ik heb al gebrobeerd om het een vertrouwde website blablabla van te maken, maar dat lukt ook niet... wat moet ik doen zodat ik wel gewoon die dingen kan lezen?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2008, 20:50
freyk
freyk is offline
  • Een snelle oplossing is door ff op de functietoets F5 op je toetsenbord te drukken, om de pagina te verversen.
  • Zorg ervoor dat je browser je tijdelijke internetbestanden verwijderd als je je internet explorer sluit:
    In Internet Explorer: Extra, Internet Opties, tabblad geavanceerd, zoek in de lijst naar "de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken, wanneer de browser word afgesloten", vink deze uit
  • In het tabblad algemeen bij de opties van je internet explorer, vind je ook ergens een aantal andere opties

Laatst gewijzigd op 01-04-2008 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 22:02
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
  • Zorg ervoor dat je browser je tijdelijke internetbestanden verwijderd als je je internet explorer sluit:
    In Internet Explorer: Extra, Internet Opties, tabblad geavanceerd, zoek in de lijst naar "de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken, wanneer de browser word afgesloten", vink deze uit
Slecht idee, lijkt me. Zo'n cache is er niet voor niets, als je die steeds leeggooit geneer je alleen maar onnodig dataverkeer en moet je onnodig lang wachten.

Misschien wel een idee om de tijdelijke insternetbestanden eenmalig te verwijderen, soms raakt die map "vol" en dan kan IE nogal raar gaan doen. Zorg ook dat die map niet te groot kan worden, 100MB is groot genoeg maar standaard staat het vaak op een paar gigabyte of iets dergelijks. Ook is er een instelling "Check for newer versions of stored pages" die standaard op "Automatically" staat, vaak helpt het om dat op "On every visit to the page" te zetten.
Oud 02-04-2008, 06:05
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Slecht idee, lijkt me. Zo'n cache is er niet voor niets, als je die steeds leeggooit geneer je alleen maar onnodig dataverkeer en moet je onnodig lang wachten.
Ik heb nog nooit onnodig lang moeten wachten.
En als je cache iedere keer geleegd word, ruimt lekker op.
(ik heb de cache instellingen op abnormale hoogten zien staan)
En over onnodig dataverkeer, dat klopt, maar daar merk je als normale gebruiker niet (of mensen met een datalimiet: niet zoveel) van.
Oud 02-04-2008, 14:45
Verwijderd
Citaat:
  • Een snelle oplossing is door ff op de functietoets F5 op je toetsenbord te drukken, om de pagina te verversen.
Die werkte dus niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 14:56
Verwijderd
Dit is dus dat vreemde:

Let daar dus op de tijd, toen had ik al 5 minuten geleden er in gepost.

EDIT @ M@rco:

Ik post het hier omdat ik te lui ben om er op m&m er een topic over te starten

Laatst gewijzigd op 02-04-2008 om 15:02.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:11
M@rco
M@rco is offline
De maximale hoogte is dan ook 0, oftewel onbeperkt.

Heb je nou al de tijdelijke internetbestanden verwijderd? Te vinden bij Extra > Internetopties.
Oud 02-04-2008, 15:31
Verwijderd
Citaat:
De maximale hoogte is dan ook 0, oftewel onbeperkt.

Heb je nou al de tijdelijke internetbestanden verwijderd? Te vinden bij Extra > Internetopties.
azo

Ja, ik heb alles verwijderd, maar het werkt niet
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 18:27
ILUsion
ILUsion is offline
Soms kan Ctrl-F5 wel eens werken, dat is verplicht refreshen (een gewone refresh is iets minder ingrijpend).

Je cache verwijderen, raad ik ook enkel eenmalig aan, als je rare dingen krijgt. Ik surf hier soms zonder cache en dat gaat echt niet snel.
Oud 03-04-2008, 20:05
Verwijderd
Ik heb FF maar weer gedownload, werkt altijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten