Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2008, 14:47
BoerBertus
BoerBertus is offline
Hallo,

volgend jaar heb ik de mogelijkheid om een half jaar stage te gaan lopen in New York. Nu vraag ik me alleen af of er in (de omgeving van) New York betaalbare woonruimte te vinden is. Weet iemand misschien waar ik dit uit kan zoeken? Of heeft iemand hier ervaring mee? Dan hoor ik dat graag van je.

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 03-04-2008, 21:23
Verwijderd
wow! klinkt geweldig. maar helaas kan ik je niet helpen.
Oud 04-04-2008, 15:08
luchtballon
luchtballon is offline
Vragen aan je stage-adres? Lijkt me dat ze daar enige ervaring mee hebben
Oud 04-04-2008, 19:48
Verwijderd
Yikes, ik hoop dat je stage je hier mee wil helpen want als het hier de stad New York betreft... dat is echt ontiegelijk duur voor een redelijk plekje.
Oud 04-04-2008, 22:20
BoerBertus
BoerBertus is offline
Stageplek heeft bijna geen ervaring met buitenlandse stagiairs. Ik heb wel iemand gesproken die er is geweest maar die heeft toen ter plekker woonruimte gezocht (na 2 weken in een hostel gewoond te hebben). Die zat voor rond 450 euro iets boven Harlem (volgens mij zelfs behoorlijk ruim). Ik regel alleen liever een woonruimte voor vertrek.
Oud 07-04-2008, 11:34
Verwijderd
Het klinkt wel handig om voor vertrek alvast woonruimte te regelen, maar vaak is het een stuk beter om ter plekke verschillende kamers te kijken. Ik heb zelf in Boston gewoond (vier uur boven New York). Toen ik daar naar toe ging heb ik eerst een paar dagen in een hostel gezeten en wat kamers bekeken (ik had vantevoren al een aantal afspraken gemaakt). Daar zat gelukkig een prima kamertje tussen dus die heb ik toen meteen genomen. Ik denk dat kamers in NYC wel redelijk prijzig zijn, in Boston lagen de huren al tussen $650 en $750, dus dan zal New York nog wel een tikkie duurder zijn.
Oud 07-04-2008, 15:38
BoerBertus
BoerBertus is offline
Mag ik misschien vragen hoe je van te voren aan de afspraken voor de bezichtigingen bent gekomen?
Oud 08-04-2008, 16:14
deoxyribose
deoxyribose is offline
Craigslist is al een stap in de goede richting...
Oud 10-04-2008, 16:10
Verwijderd
Inderdaad, http://newyork.craigslist.org. Plaats zelf een oproep of reageer op oproepen waarin mensen een kamer aanbieden. Succes gegarandeerd .
Oud 11-04-2008, 22:07
BoerBertus
BoerBertus is offline
Bedankt voor de tip!
Oud 17-04-2008, 07:30
wutang
wutang is offline
Zoals lisanne zegt http://newyork.craigslist.org/ het beste

Zoek in rooms/shared, daar heb je de beste kans. heb ik ook gedaan voor San Diego

Regels voor berichten