Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien sms en flirt je wel de hele tijd met die vriend van je omdat je de spanning uit het begin van de relatie mist. Als je je relatie wat spannender zou maken, moeite voor elkaar blijven doen oid, zou het gevoel dan over gaan?
Ik gooi maar een balletje op trouwens, weet namelijk niet of je echt verliefd bent op die gewone vriend of dat het gewoon alleen je gedrag maar niet je gevoel is...
|
Vertel je vriend dat je met een ander flirt en dat hoe je je daarover voelt (als je dat nog niet gedaan had). Dan is de spanning eraf en is het waarschijnlijk helemaal niet zo leuk meer. Bovendien, klinkt het niet alsof je de vriendschap niet kwijt wilt maar je flirt-object niet kwijt wil. Dus zou gewoon bij je vriend blijven als ik jou was.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
2 - 1 = 1
Dat lijkt me het verstandigst. Kies. Tenzij je niets voelt voor die 'gewone vriend', dan moet je hem duidelijk maken dat het klaar moet zijn met het flirten en dat gewoon (vriendschappelijk) contact het hoogst haalbare is. Dan kies je ook voor je huidige relatie, maar verlies je niet per se een goede vriend - al vraag ik me af of het vriendschap is of meer een soort object waar je je op uit kunt leven met flirten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
dilemma ~*kar*~ | 24 | 12-04-2008 12:33 | |
Muziek |
Gitaar kopen-dilemma's Porcelain | 22 | 09-04-2008 17:28 | |