Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2008, 10:35
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Hallo,

Ik zoek de titel van een film die ik jaren geleden op tv zag maar daarna volgens mij nooit meer is uitgezonden. Wie wete hoe het heet? Het gaat als volgt:

Middelbare school (Ovolgens mij 1e-2e jaars)
Een meisje die lelijk is een beugel draagt is verliefd op een knappe jongen (uit haar klas) die best wel populair is. Alle meiden zijn weg van hem, maar hij pest haar steeds. Dat meisje heeft een beste vriendin.

Nadat ze allebij slagen blijven ze nog lang vriendinnen. Ze hebben het allebij gemaakt. Nadat het meisje nu een vrouw (rond 25) naar een sollicitatie gaat ziet ze een andere man in de lift staan. Die steeds naar haar kijk. Ze schenkt er verder geen aandacht aan en stap uit de lift.

In ieder geval raken die 2 bevriend met elkaar en hij vind haar leuk, en later komt zij samen met haar vriendin erachter via het school fotoboek van de middelbare school dat het die jongen is die ze vroeger leuk vond en haar zo vreselijk heeft gepest. Haar vriendin raad haar aan om gewoon wraak terug te nemen.

Ik wete niet meer wat er gebeurd maar langzaam raakt ze toch weer verlieft op hem maar dat wil ze niet aan zich zelf toegeven en de vriendin helpt haar er ook bij:,,You can't love him remember what he did to us?".

Op een dag komt hij zelf bij haar thuis omdat ze samen een afspraak zouden hebben. Maar ze schijnt zelf niet thuis te zijn maar de vriendin wel. Daarna maakt de vriendin hem duidelijk dat zij (het meisje die vroeger verlieft op hem was), verlieft op hem is en laat hem een foto van haar zien van de middelbare school. Hij kan het eit geloven en gaat haar zoeken.

Ze vinden elkaar en daarna verteld hij dat hij niet wist wat hij deed toen. En zo krijgen z volgens mij toch iets met elkaar.

Ik wil heel graag die film kopen maar heb geen iedee hoe het heet hoop dat iemand het herkent alvast bedankt ^_^
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Advertentie
Oud 16-04-2008, 11:00
Verwijderd
Hier is een speciaal sticky topic voor.
Oud 16-04-2008, 18:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
OO thanks niet gezien zal hem daarheen plaatsen ^_^
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 16-04-2008, 18:57
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Slotje dus
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Hoe heet deze film?
Sponstanietje
2 01-04-2004 22:38
Films, TV & Radio Hoe heet die film >>>>>
ZHAzha
4 28-10-2002 13:30
Films, TV & Radio hoe heet deze film?
Deliveran©e
5 12-10-2002 14:05
Films, TV & Radio hoe heet deze film:
stroopwafel
12 31-01-2002 19:30
Films, TV & Radio hoe heette deze film ook al weer??
Roos16
16 14-01-2002 10:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.