Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja! ARoS is echt en prachtig museum, een aanrader ![]() Denemarken is sowieso ![]()
|
Verwijderd
|
Heb ik via MSN van een vriendin van je hier niet al antwoord op gegeven?
![]() Maar goed; Wat je ook doet VERMIJD HET DANSKE AKVARIUM in Charlottenlund (net boven Kopenhagen). Zes vissenkommen en that's it. Wat wel leuk is de dierentuin in Kopenhagen, de grote kasteelruïne in Vordingborg (ongeveer een uur rijden van Kopenhagen richting Felster) en een aantal paleizen in Kopenahgen zelf. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
absoluut waar, ik vind musea over het algemeen vreselijk maar dit was echt super mooi!! ![]() tsja denemarken idd ![]() ![]() |
![]() |
||
Bedankt iedereen voor de tips. Zal ze aan me vriend voorleggen. En dan even kijken of we een beetje een route uit kunnen stippelen.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Op weg naar Finland dit jaar reizen we ook door Denemarken. Daar maken we een tussenstop bij Legoland
![]() Ik ben er al een keertje geweest, en als dagtripje is het best een leuk uitstapje! Verder kan ik alleen nog maar herinneren dat toen ik er was het erg veel geregend heeft ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Gatara | 499 | 14-10-2007 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
Denemarken en drugs Frostbite | 14 | 10-07-2006 22:54 | |
Drugs & Alcohol |
buitenland en wiet. netram | 59 | 06-08-2004 19:09 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer! AJMouse | 5 | 20-06-2004 17:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? battlestar | 500 | 02-06-2003 21:24 | |
Vrije tijd |
het WK2002 voorspelling game Tofke_H | 111 | 01-07-2002 02:17 |