Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Haha, wat een ridicule vooringenomenheid dat je zo en passant even denkt dat ik mezelf als elitair wereldwonder beschouw. Allereerst valt het reuze mee en als je wat verder zou lezen, zou je er achter kunnen komen dat ik mezelf niet alleen als een zijkstraal - sic! - op het forum etaleer. Ik post bijvoorbeeld genoeg reviews in Film, zonder enige negatieve houding ten opzichte van wie dan ook. En bedankt voor je morele aanmoediging, moeke. Ik zal letten op m'n houding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Deze clip komt niet op tv, is nieuw en er zitten hier Justice liefhebbers, dat is de reden dat ik hem post. En graag gedaan Henk, zo ben ik, ik steun mensen graag. |
![]() |
||
Citaat:
En afgezien daarvan, het is een videoclip. Op zich is het leuk als een clip verhalend is en wat over probeert te dragen, maar ik vind het zelf prettiger als er dan een scheidslijn is tussen de clip zelf en de ondersteunende muziek. Het is heel storend als dat onderbroken wordt met continue geluiden uit de 'filmwereld' zelf ('kijk ik nu naar een kortfilm of luister ik naar muziek?'). De zelf-referentialiteit naar een oud nummer van Justice die uit de woofers van een auto schalt en vervolgens kapot wordt getrapt, imponeert ook niet echt. Kortom, zelf vind ik de videoclip niet zo goed en ook het nummer niet.
||
Citaat:
|
hmmm ik vind het nogal gejat van chemical brothers en the prodigy. geweld in videoclips vind ik niet zo'n puik plan. in films okay, maar videoclips worden toch iets teveel door domme 16-jarige tmfkijkertjes bekeken. vraag me af wat hun motivatie hiervoor is want hun vorige clips waren veel beter voor de omzet.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een kutnummer (in tegenstelling tot een groot deel van de rest van het album), en tevens een kutclip omdat ik de waarde er niet van in zie en ik het (hoe gay het ook klinkt) ook tamelijk gevaarlijk vindt met de situatie in de Franse banlieus, een voorbeeld is zo gezet.
Toffe bomberjacks wel, hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oneens, ik vind het een tof nummer, maar ben dan ook een liefhebber van chaotische harde muziek in tegenstelling tot het gaye 'dance' (vergeet niet dat ik die gabber/punk achtergrond heb), maar dat is een kwestie van smaak.
De banlieus rellen toch wel (al sinds de jare 80 geloof ik), daar is deze clip niet voor nodig. Daarnaast zouden veel muziek, veel games, veel boeken, enz ook niet meer moeten kunnen. Ik struikel er niet overdat er geen boodschap of oordeel in de clip zit. Het is wel eens bevrijdend tussen al dat moralistische geneuzel altijd. Een losse opzichzelf staande gebeurtenis die overeenkomt met de emotie die de makers bij het nummer hadden, dan hoeft er helemaal geen onderliggende boodschap te zijn en dat is precies wat we hier zien. |
![]() |
|
|