Advertentie | |
|
![]() |
|
Elders Scrolls 4: Oblivion
Alles uitgespeeld hebben is minder leuk, maar het kan wel, maar eer dat je álle quests hebt gedaan heb je een lange witte baard. En dan kun je nog verschillende speelstijlen proberen. Wie Shivering Isles erbij heeft kan daarnaast ik geloof in principe onbeperkt matten om dorpjes te verdedigen. Knights of the Nine heb ik nooit gespeeld, maar al met al is heel Oblivion ingericht om door te spelen na het einde van main quests. Wat destijds een enorme teleurstelling was, was de Free Ride mode van Mafia. Die ging vrij snel vervelen. Je hebt de structuur van het plot bij dat spel wel nodig om het interessant te houden.
|
Verwijderd
|
Ik vermaak me altijd nog met Transport Tycoon.
Dan samen in combinatie met de open source (http://www.openttd.org/) Heb hier toch heel wat uurtjes schooltijd mee weggewerkt en het verveelt bijna nooit. Capitalism heb ik ook heel veel gespeeld maar stopte er na een bepaalde tijd altijd mee omdat je dan al je winst zag instorten en je flink in de schulden werkte. Maar een mooi spel om je bezig te houden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Online games zoals LOTR online hebben ook altijd een hoog sandbox-gehalte, omdat je de keuze hebt uit massa's quests, en er ook regelmatig nieuwe worden toegevoegd door de developers
|
Ben altijd al een fan geweest van daar soort games. SimCity 2000 bijvoorbeeld heb ik compleet grijs gespeeld. Maar ook in Settlers en Civilisation vind ik het leuk om zonder of met erg zwakke tegenstanders te spelen zodat ik lekker m'n gang kan gaan. Ik kijk ook erg uit naar Spore.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
The elder scrolls: Skyrim. Verwijderd | 211 | 14-10-2016 23:33 | |
Games |
zoek een goede rpg/adventure Verwijderd | 14 | 11-06-2013 13:51 | |
Games |
Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games) DAH | 198 | 21-07-2011 15:16 | |
Games |
saints row 2 VS gta IV steven123 | 16 | 21-06-2009 22:38 | |
Games |
Fallout 3 'I'he Prophet | 137 | 02-02-2009 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Sandbox covered in blood (revised) Otnemem | 3 | 08-05-2006 00:42 |