![]() |
|
Ik heb ook een zonnebril op sterkte en vind het ideaal, normaal zie je het slechter met een zonnebril en nu zie je het beter. Ik heb ook niet echt veel sterkte (-2,5) en ben echt heel blij met mijn zonnebril. Het is alleen wel zo dat je niet een of ander hip montuurtje uit kan zoeken omdat het enorm duur is om erg gebogen glazen op sterkte te maken dus je moet een beetje rechte glazen hebben. Ik heb wel een 'merk'zonnebril maar het is maar waar je je geld aan uit wil gezen. Esprit heeft ook erg leuke zonnebrillen rond de 50/60 euro. Maar ik raad het je echt aan! Je krijgt trouwens de gewone glazen van je zonnebril ook mee, dus als je lenzen neemt kan je nog steeds je zonnebril gebruiken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zwem nooit met mijn (harde) lenzen in. Ik ben veel te bang dat ik ze kwijtraak. Hooguit een keer pootje baden, maar dat voelt alsnog niet prettig. Ik zet liever mijn bril op als ik ga vrij zwemmen (of zwemles geef), of doe het zonder (bij wedstrijdzwemmen en wanneer ik van glijbanen af ga).
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb nachtlenzen, ook in deze situatie weer een geweldige uitkomst. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja dat doe ik inderdaad ook altijd. Of als mijn lenzen nog maar een week meemoeten dan pak ik die gewoon.
En voor de vakantie zal ik inderdaad eens informeren bij mijn opticien of ik voor 7 dagen daglenzen kan krijgen en hoeveel dat dan gaat kosten. Bij het kruidvat goedkope daglenzen halen zit er denk ik niet in door mijn cilinder. Tenzij ik natuurlijk gewoon de cilinder negeer en dan maar accepteer dat ik in de zee / op het strand sowieso geen perfect zicht zal hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Gevecht op de fiets McDuck | 5 | 23-07-2006 16:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hooikoort Verwijderd | 49 | 22-05-2004 18:16 | |
Lifestyle |
Grenzen qua prijzen. rodina | 120 | 30-09-2003 19:43 | |
Algemene schoolzaken |
Weet iemand wat meer over deze onzinnige regel? Yamyam | 135 | 05-04-2003 02:57 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |